خبرهای داغ:

مردم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به کاهش کرونا کمک کنند

امام جمعه هشترود با درخواست از مردم برای رعایت مسائل بهداشتی در مبارزه با ویروس کرونا گفت: مردم با زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به کاهش این بیماری کمک کنند.
کد خبر: ۹۲۴۹۹۶۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه هشترود با اشاره به اینکه ویروس کرونا بیش از هر چیز بعد فرهنگی را تحت شعاع قرار داد، افزود: مسئولان بایددر عادی سازی مسایل مربوط به فرهنگ تلاش کنند.

وی با بیان اینکه خطر عمده این بیماری در سفر , ادارات و بازار است، گفت: اماکن مذهبی و نمازهای جمعه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی دایر باشند.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافعان سلامت، از تلاش های پزشکان و پرستاران و کادر درمان شبکه بهداشت هشترود در مقابله با شیوع ویروس کرونا تشکر کرد.

وی اضافه کرد: مجالس ختمی که در خانه ها برگزار می شود، آسیب جدی از نظر شیوع کرونا دارد و از این رو باید مجالس ختم در منازل با برنامه ریزی دقیق و رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد برگزار شود.

حجت الاسلام رحیمی بر ضرورت فرهنگ سازی برای دوران پساکرونا تاکید کرد و گفت: اکنون که بحران کرونا همه این اجتماعات را به نوعی تحت الشعاع قرار داده است باید فرهنگ با تمام قوا وارد میدان شود تا به نوعی کم و کاستی این روزها را پر کند.

امام جمعه هشترود گفت: مردم خیر هشترود در ایام کرونایی بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک مومنانه معیشتی به اقشار کمک در آمد کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار