فرمانده حوزه بسیج محمدرسول الله(ص) شهر عسلویه:

اخلاص و ایثار سرلوحه کار بسیج است

سروان پاسدار میلاد معصومی فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمدرسول الله(ص) بخش مرکزی شهرستان عسلویه با مهندس عبدالمجید بیدخونی شهردار شهر بیدخون دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۴۹۲۲۰
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سروان پاسدار میلاد معصومی فرمانده حوزه بسیج محمدرسول الله (ص) بخش مرکزی شهرستان عسلویه به همراه جمعی از اعضای شورای حوزه بسیج با حضور در دفتر شهردار شهر بیدخون با مهندس بیدخونی دیدار کردند و انتصاب وی را به شهردار شهر بیدخون تبریک گفته و آرزوی موفقیت برای وی کردند.



در ادامه این دیدار، شهردار بیدخون نیز ضمن ادای احترام به تمامی بسیجیان ایران اسلامی، از حضور سروان پاسدار میلاد معصومی فرمانده حوزه بسیج محمدرسول الله (ص) بخش مرکزی شهرستان عسلویه و فرماندهان و مسئولین همراه وی، تشکر و قدردانی نمود و بر همگامی و همراهی تمام دستگاه‌ها به ویژه بسیجیان در خدمت رسانی به شهروندان و خانواده شهدا تاکید کرد.


مهندس عبدالمجید بیدخونی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی در پیشبرد امور شهرداری راهگشاست افزود: تفکر بسیجی بهترین راه حل برای رفع مشکلات مردم و کشور است و در حقیقت این تفکر بسیجی است که کشور و نظام ما را از گزند‌ها حفظ کرده است.



وی در ادامه افزود: انتظار داریم بسیج در تمامی عرصه‌های شهرداری بیدخون نقش آفرینی نماید و با تشکیل تیم‌های تخصصی ما را در اجرای امور یاری نمایند.

شهردار بیدخون با اشاره به اینکه بسیج یک فرهنگ نهادینه شده در اجتماع ما می‌باشد و افراد بسیجی بدون داشتن هیچگونه چشم داشت مادی کار‌های بزرگ وتاثیر گذاری انجام می‌دهند، خاطرنشان ساخت: سازمان بسیج متعلق به نظام جمهوری اسلامی بوده و درجهت خدمت رسانی به مردم و ترویج روحیه ایثار و از خودگذشتگی بنا شده است و ما باید خود را در مسیر و اهداف بیانات رهبر معظم قرار دهیم تا توانسته باشیم ماموریت خود را در خدمت به مردم انجام داده باشیم.



معصومی نیز در این دیدار با اشاره به ارتباطات سازنده و مفید حوزه بسیج محمدرسول الله (ص) با شهرداری بیدخون و همراهی این دو نهاد در خدمت رسانی به شهروندان و مردم غیور و انقلابی اظهار داشت: مردم بیدخون مردمانی با اصالت بالایی هستند، اگر با این مردم با صداقت و روراستی رفتار شود مردم از خود بزرگواری نشان می‌دهند، بزرگواری و فرهنگ و منش بالا در مردم بیدخون بسیار ملموس است.

وی اظهار داشت: حوزه بسیج شهری عسلویه با اعلام آمادگی کامل در نقش آفرینی و همکاری با معاونت‌ها ودیگر واحد‌های شهرداری بیدخون همیشه در صدد ارایه راهکار و مشارکت بوده و خواهد بود چرا که حوزه بسیج محمدرسول الله (ص) دارای پتانسیل‌های فراوانی می‌باشد و اخلاص و ایثار را سرلوحه خود قرار داده است.
 
در پایان این دیدار قاب تمثال شهید سردار سلیمانی بعنوان هدیه  توسط سروان پاسدار میلاد معصومی فرمانده حوزه بسیج محمدرسول الله(ص)  به به مهندس بیدخونی تقدیم شد.
 

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار