ساخت اقامتگاه و مجتمع تفریحی بازنشستگان در منطقه گردوی اراک در دستور کار قرار گرفت

استاندار مرکزی از دستورکار قرار گرفتن ساخت اقامتگاه و مجتمع تفریحی بازنشستگان در منطقه گردوی اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۸۳۵۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور مدیر عامل تامین اجتماعی کشور گفت: طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) اراک در صورت تامین منابع مالی مورد نیاز از سوی تامین اجتماعی کشور مهرماه امسال بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) در ردیف اعتباری این سازمان لحاظ نشده بود که با پیگیری‌های استان و مساعدت رئیس این سازمان اسفندماه پارسال ردیف اعتباری گرفت.

استاندار مرکزی اظهار داشت:  بهره‌برداری از این طرح ۲۵ تخت بستری به ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) اراک اضافه می‌کند و گام مهمی در راستای تقویت ظرفیت درمانی استان مرکزی است.

وی تصریح کرد: طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) اراک از پیشرفت فیزیکی قابل قبول برخوردار است و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز این طرح تا مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار مرکزی در پایان خاطر نشان داد:  یک قطعه زمین ۱۰ هکتاری در منطقه گردوی اراک از سوی تامین اجتماعی برای ساخت اقامتگاه و مجتمع تفریحی بازنشستگان اختصاص داده شده که عملیات ساخت آن کلید خورده و انتظار می‌رود با تامین اعتبار لازم از سوی سازمان تامین اجتماعی برآیند تکمیل این طرح شتاب بیشتری بگیرد.

انتهای پیام/

 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار