خبرهای داغ:
امام جمعه شهر ملایر تأکید کرد

ضرورت تبیین سبک زندگی اسلامی و جلوگیری از نفوذ فرهنگ غربی در جامعه پساکرونا

امام جمعه شهر ملایر با بیان اینکه فرهنگ زندگی مردم با شیوع ویروس کرونا دچار تغییر شد، گفت: سبک زندگی در پساکرونا دچار تغییراتی شده که لازم است سبک زندگی اسلامی را برای جلوگیری از نفوذ فرهنگ غربی در جامعه، تشریح کرده و به مردم اطلاع رسانی کنیم.
کد خبر: ۹۲۴۸۲۸۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

ضرورت تبیین سبک زندگی اسلامی و جلوگیری از نفوذ فرهنگ غربی در جامعه پساکرونابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در اولین جلسه‌ شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر در سال ۹۹ که در سالن شهید حیدری فرمانداری ویژه شهرستان ملایر برگزار شد، با تقدیر از همراهی و نگاه فرماندار ویژه ملایر به مقوله‌ فرهنگ اظهار داشت: باید در این جلسه، در حوزه‌هایی وارد شویم که مردم با آن فرهنگ سر و کار داشته و آن حوزه را بررسی و آسیب‌شناسی کنیم.

وی با بیان اینکه طبق روایات، مردم در آداب و رسوم، نگاه به عملکرد مسئولین دارند، گفت: در حوزه‌های مختلف فرهنگی، نیاز به واکاوی و آسیب‌شناسی داریم و باید ابتدا از خودمان شروع کنیم.

امام جمعه ملایر با اشاره به کمبود اعتبارات فرهنگی اظهار داشت: اگر بخواهیم به مدیریت کشور کمک داشته باشیم باید در برگزاری جلسات و مراسمات، از خود شروع کنیم به عنوان مثال دچار اسراف و تبذیر نشویم؛ بنابراین اگر توانستیم در کارهای فرهنگی الگو باشیم، می‌توان امیدوار بود مردم نیز از سبک زندگی اسلامی پیروی می‌کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگ زندگی مردم با شیوع ویروس کرونا دچار تغییر شد، گفت: سبک زندگی در پساکرونا دچار تغییراتی شده که لازم است سبک زندگی اسلامی را برای جلوگیری از نفوذ فرهنگ غربی در جامعه، تشریح کرده و به مردم اطلاع رسانی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار