خبرهای داغ:
نشست بصیرتی سیاسی با موضوع "تبیین شاخصه های مجلس انقلابی" در سپاه بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۶۰۳
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین علی منفردی در این نشست به شاخصه های مجلس و نماینده انقلابی، با توجه به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره نمود و گفت: نماینده مجلس شورای اسلامی در تراز انقلاب دارای ویژگی های برجسته ای باید باشد که اولین آن تدیین و تقوا است. نماینده مجلس علاوه بر تخصص که ضرورت هم دارد باید دارای تقوا و متدیین باشد.

وی شاخص دوم مجلس انقلابی را استعداد و توان مدیریتی عنوان و اضافه کرد: اباذر از اصحاب و یاران پیامبر اکرم (ص) بود ، ایشان فردی متدیین و در اوج تقوا قرار داشت اما پیامبر اسلام (ص) به ایشان خطاب نمود که شما برای حکومت داری و مدیریت اسلامی مناسب نیستید و کسانی دیگر را برای مدیریت جامعه اسلامی برگزید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بجنورد تنفر از فساد در تمام سطوح را شاخص چهارم و شاخص پنج برای نماینده انقلابی در مجلس شورای اسلامی را حفظ عزت ملت در راس همه امورات قرار دادن را بیان کرد و گفت: مجلسی که بدون بازخواست و توضیح در خصوص اشتباهات دولت در خدمت آن باشد این مجلس وکیل دوله است در صورتی که مجلس انقلابی باید وکیل مردم باشد تا دولت وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

وی شاخص ششم را یکی بودن شعار و عمل در مجلس بیان و اظهارداشت: این مجلس با شعارهای انقلابی شروع به کار نموده و باید شعارها و وعده های خود را به عمل اثبات نماید.

حجت الاسلام منفردی در ادامه شاخص های دیگر مجلس انقلابی از جمله احساس مسئولیت نسبت به محرومان و مستضعفین ، مرز بندی روشن با دشمن و ملاحظه دشمن را نکردن ، ترجیح مسائل کلی و ملی بر مسائل محلی وبومی و آخرین شاخص را صبر و بصیرت عنوان نمود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار