خبرهای داغ:
مدیرکل استاندارد استان قزوین

کشف ۱۲ مورد تخلفات در زمینه طلا و جواهر

صارمی گفت: هشت گشت مشترک با صنف طلا فروشان و صنعت و معدن انجام شد که منجربه ۴۵ بازرسی و کشفیات ۱۲ مورد تخلفات شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۵۸۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین سیروس صارمی مدیرکل استاندارد استان قزوین در ستاد قاچاق کالا و ارز استان که به ریاست هدایت اله جمالی پور در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: تا سال گذشته هیچ واحد تولیدی طلا و جواهر در استان نداشتیم که اواخر سال ۹۸ یک واحد در استان ایجاد شده است.

وی گفت: هشت گشت مشترک با صنف طلا فروشان و صنعت و معدن انجام شد که منجربه ۴۵ بازرسی و کشفیات ۱۲ مورد تخلفات شد.

صارمی اظهار کرد: در خصوص پاسخگویی به پرونده فرآورده های نفتی مشکلاتی داشتیم و در حال حاضر پرونده ها پاسخگویی شده و در سال ۹۸ پنجاه درصد پرونده ها پاسخ داده شدند و تلاش ما ثبت پاسخگویی باقیمانده پرونده هاست.

مدیرکل استاندارد استان قزوین عنوان کرد: در سالجاری ۹۴۷ اظهارنامه داشتیم که ۲ هزار و ۵۱۸ پرونده ارسالی به آزمایشگاه از این پرونده ها اخذ اخذ شد که هنوز ثبت این پرونده ها در سامانه انجام نشده است.

وی افزود: در سه ماهه ابتدای سال جاری ۱۲۹ اظهار نامه از گمرک دریافت کردیم که منجر به ۴۰۶ آزمایش شد.

صارمی اضافه کرد: در حال حاضر پرونده های ما برای ارسال به گمرک ۲۷ پرونده و نتیجه آزمون این پرونده ها ۴۲ پرونده می باشد.

وی اضافه کرد: امسال صفر تا صد تایید صلاحیت آزمایشگاه را به یک شرکت تایید صلاحیت شده با نظارت استاندارد استان سپردیم که در بحث کنترل کیفیت فعالیت می کند.

صارمی با اشاره به بخشی از مشکلات موجود گفت: شاید ۶۰ درصد انرژی ما در سال گذشته به فرآورده های نفتی اختصاص داده شده که همین امر تمرکز بر سایر فراورده ها را کم می کند. همچنین کمبود نیروی انسانی از مشکلات موجود در استاندارد استان است که در حال پیگیری است.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار