جانشین فرمانده انتظامی استان:

کشف 9 تن برنج خارجی قاچاق در اراک

جانشین فرمانده انتظامی استان از عمليات ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادي پليس آگاهی استان در کشف 9 تن برنج خارجی قاچاق و به ارزش تقریبی یک میلیارد و 600 میلیون ریال از يك واحد صنفي در اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۷۴۱۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ"یوسف سپهوند"در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تداوم طرح هاي نظارت بر واحدهاي صنفي و برخورد با مخلان اقتصادي، مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادي پليس آگاهی استان در تحقيقاتي از فعالیت یک مغازه عمده فروشی، در زمینه فروش برنج تقلبي با خبر شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و در هماهنگي با دستگاه قضائي، واحد صنفی شناسايي و به همراه نمایندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت از اين محل بازديد و مقدار 9 تن برنج خارجی قاچاق کشف شد.

وي اضافه كرد: طي بررسي كارشناس اتحاديه صنف خشکبار، مشخص شد برنج هاي موجود 100 درصد از نوع برنج خارجي بوده و متصدي واحد صنفي قصد داشته، اين مقدار برنج را تحت عنوان برنج مرغوب و با قيمتي مضاعف به فروش رساند.

وی خاطر نشان کرد: ارزش تقریبی برنج های خارجی قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، در حدود یک میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شد و متصدی واحد صنفی نيز پس از تشکیل پرونده، براي برخورد قانوني به دستگاه قضائي معرفي شد.

سرهنگ "سپهوند" در پايان با قدردانی از همكاري آگاهانه مردم با پليس از شهروندان وظيفه شناس خواست تا در صورت كسب هرگونه اطلاعاتي در رابطه با احتكار كالا و لوازم اساسي مورد نیاز مردم، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا پيگيري و اقدام هاي قانوني لازم در اين رابطه به عمل آید و با سودجویان و محتکران برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

انتهای یپام/ 

ارسال نظرات