نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی:

اغلب مشکلات شهرستان‌های ترشیز، بصورت شهرستانی حل می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های بردسکن، کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: غالب مشکلات شهرستان‌های ترشیز شهرستانی حل میشود و نیازی به رایزنی با استان و تهران ندارد و حل مشکل توان مدیر را می‌طلبد.
کد خبر: ۹۲۴۷۱۰۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  حجت الاسلام جواد نیک بین در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان، که با حضور نماینده سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان، فرماندار و مدیران دستگا‌های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری بردسکن تشکیل شد، اظهارداشت: جذب بودجه بستگی به رایزنی مسئولین و پیگیری آن دارد، لذا با کار و تلاش باید اعتبار مالی و غیر مالی خود را در استان بالا ببریم.

وی با بیان اینکه جذب بودجه و اعتبار نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و منسجم می‌باشد، افزود: مدیران ما وظیفه دارند در ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنند و تا زمان به پایان نرسیدن پروژه نیمه تمام اجرای یک پروژه جدید ضرر و زیان است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: صرفه جویی در هزینه‌های جاری باید مد نظر همه مدیران باشد، مخصوصا پروژه‌هایی که با پیشرفت بالایی دارد در اولویت کار‌ها قرار دارد تا به نتیجه مطلوب برسد.

نیک بین از مدیران شهرستانی خواست؛ پیگیری و رایزنی‌ها را با استان انجام دهند، لذا ما نیز از شما حمایت و هماهنگی‌های لازم را انجام خواهیم داد.

وی افزود: جذب اعتبارات نیاز به پیگیری‌های مدیریتی شما دارد، مدیر اداره‌ای اگر بی رمق باشد آن اداره اصلا پیشرفتی نمی‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار