خبرهای داغ:
فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان:

تنها راه‌حل موضوع فلسطین تدبیر منطقه‌ای علیه اسرائیل است

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان تنها راه حل موضوع فلسطین را تدبیر منطقه‌ای دانست و گفت: همچنان که انقلاب شکوهمند ایران اسلامی نشان داد کلید حل مشکلات بزرگ در دست خود ملت‌ها و اراده انسان‌ها با تکیه به خداوند متعال و اعتماد به وعده الهی است پس با تدبیر حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۲۶۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

تنها راه‌حل موضوع فلسطین تدبیر منطقه‌ای علیه اسرائیل استسرهنگ ولی بهاریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت یوم الله روز قدس در بیان اهمیت این روز بزرگ اظهار داشت: با توجه به اینکه در خیلی از کشورها مردم به کار خودشان مشغول هستند، مسلمین در فلسطین تحت شدیدترین فشارها از سوی صهیونیست‌ها هستند و خیلی از دشمنان سعی دارند که مسئله فلسطین و همچنین روز قدس را تحت شعاع قرار داده و تضعیف کنند بنابراین اهمیت پرداختن موضوع فلسطین بسیار مهمتر از گذشته است.

وی افزود: با توجه به شرایط امسال روز جهانی قدس، راهپیمایی مردمی در استان برگزار نخواهد شد اما ویژه برنامه‌های مختلفی در گروه‌های محدود و نیز فضای مجازی در نظر گرفته شده که انشاالله بتوانیم عظمت و خاصیت این روز بزرگ را در جامعه و سطح جهانی حفظ کنیم.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به طرح معامله قرن تصریح کرد: امید است با لطف خداوند متعال و اراده ملت مظلوم فلسطین و کمک مردم مسلمان دنیا این طرح با شکست مواجه خواهد بود.

وی تنها راه حل موضوع فلسطین را تدبیر منطقه‌ای دانست و بیان داشت: همچنان که انقلاب شکوهمند ایران اسلامی نشان داد کلید حل مشکلات بزرگ در دست خود ملت‌ها و اراده انسان‌ها با تکیه به خداوند متعال و اعتماد به وعده الهی است پس با تدبیر حل خواهد شد.

بهاریان افزود:  حمایت همه جانبه تبلیغاتی و عملی  از مردم فلسطین و همچنین تبیین اهداف شوم و روشن کردن وجه غاصبانه رژیم صهیونیستی در بین تمامی مجامع دنیا لازمه فوری برای مقابله با  اسرائیل است.  

وی همچنین در پاسخ به منطق دفاع از مردم فلسطین  اظهار داشت: دفاع از مردم فلسطین یک امر اسلامی و شرعی است و در کنار آن محو کامل و نابودی اشغالگر اسرائیل؛ منطق دفاع از مردم فلسطین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار