خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه در گفت و گو با بسیج:

روز قدس، روز مطالبه گری جوانان جهان اسلام است

فرمانده سپاه میانه از روز قدس به عنوان روز صف بندی جبهه حق در برابر جبهه باطل یاد کرد و گفت: روز قدس، روز مطالبه گری و آرمان خواهی جوانان بیدار جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۲۴۳۲۱۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

حسین محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، روز قدس را روز آزادگی و آمادگی برای آزاد سازی قدس شریف خواند.

وی گفت: در روز قدس، ندای رهایی امت اسلامی از دست استکبار و صهیونیزم جهانی در سراسر جهان طنین انداز می شود و فریاد رسای مسلمانان آزادیخواه جهان، لرزه بر اندام صهیونیزم می اندازد.

محمدی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه روز قدس فقط متعلق به فلسطینیان نبوده بلکه روز امت اسلامی است، افزود: در این روز بزرگ، خون در رگهای با غیرت امت اسلامی جریان می یابد تا پیام جهانی استکبار ستیزی در رگهای جهان جاری شود.

   فرمانده سپاه میانه روز قدس را از ابتکارات ماندگار حضرت امام خمینی(ره) دانست که پس از گذشت 41 سال به یک باور عمومی و گفتمان ضداستکباری تبدیل شده و دفاع از مظلوم به عنوان فرهنگی غنی و ارزشمند برای جوانان و آحاد مردم جهان مطرح شده است.

   محمدی اظهار داشت: امروز شعارها، نیت صادقانه، ایستادگی و مشتهای گره کرده آزادیخواهان جهان موجب پشتگرمی مردم فلسطین شده و احساس قدرت و قوت آنان برای استمرار مبارزات و مقاومت در برابر آن رژیم غاصب را دو چندان می کند.

   وی اسرائیل را غده سرطانی خطرناک، همه گیر و غیرقابل درمان برای همه مسلمانان و مستضعفان منطقه و جهان دانسته و بر لزوم اتحاد و یکپارچگی و آمادگی همه جانبه برای ریشه کنی این رژیم غاصب تاکید و ابراز امیدواری کرد: امروز در سایه مجاهدت های جوانان غیور انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی که روزی ادعای از نیل تا فراتش مطرح بود، منزوی شده و در آستانه سقوط قرار دارد و به لطف الهی معامله قرن نیز یک معامله شکست خورده و تسهیل کننده فروپاشی این رژیم منحوس خواهد بود.

   محمدی با یادآوری اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، راهپیمایی عظیم روز قدس برگزار نخواهد شد، متذکر شد: این به معنای تعطیلی روز قدس نیست بلکه به روشهای دیگر همچون راه اندازی هشتگ و پویش حمایت از قدس توسط بسیجیان عزیز، این روز بزرگ را گرامی داشته و استمرار بخش فریاد آزادیخواهی مستضعفان جهان خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار