فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دشمنان مردم و معیشت آنها را هدف قرار داده‌اند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمنان ما حتی در شرایط سخت مردم و با وجود مشکلات بیماری که ایران داشت اجازه کمک پزشکی و اقتصادی را ندادند و این موضوع نشان می‌دهد آنها مردم و معیشت آنها را هدف قرار داده‌اند.
کد خبر: ۹۲۴۲۸۶۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

دشمنان مردم و معیشت آنها را هدف قرار داده‌اندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محفل انس با قرآن کریم و نیز جلسه هماهنگی رزمایش کمک مومنانه گردان‌های امام حسین(ع) شهرستان‌های استان در ارتباط تصویری گردان‌ها با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این جلسه که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان از اقدامات جهادی گردان‌های امام حسین(ع) در موضوع مقابله با کرونا و رزمایش کمک مومنانه تقدیر کرد.

سردار مظاهر مجیدی با اشاره به کارشکنی‌های آمریکا و اروپا در تحریم‌ها و مقابله با جمهوری اسلامی گفت: دشمنان ما حتی در شرایط سخت مردم و با وجود مشکلات بیماری که ایران داشت اجازه کمک پزشکی و اقتصادی را ندادند و این موضوع نشان می‌دهد آنها مردم و معیشت آنها را هدف قرار داده‌اند.

وی به موضوع انتخابات سال آینده اشاره کرد و اظهار داشت: باید همه هوشیار باشند تا همه توان دستگاه‌ها، صرف خدمت به مردم و رفع مشکلات باشد و نه سیاسی بازی‌ها.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بر لزوم تداوم رزمایش خدمت و کمک مومنانه تأکید کرد و ابراز داشت: با هدایت‌های رهبری و تلاش و حضور در صحنه سپاه و بسیج از مشکلات معیشتی و دوران سخت کنونی عبور خواهیم کرد.

وی همچنین بر اهمیت حفظ آمادگی‌های دفاعی و رزمی گردان‌های امام حسین(ع) تأکید و تصریح کرد: توجه به امور معنوی و مسائل عقیدتی سیاسی در ماموریت‌ها حیاتی است و باید جدی گرفته شود.

حجت الاسلام محمود قربانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان نیز در این برنامه بهره‌گیری از فرصت‌های باقیمانده این ماه را بسیار ضروری دانست و با ذکر اهمیت انس با عبادات و قرآن کریم اظهار داشت: هرقدر انس انسان با کتاب الهی بیشتر باشد زندگی دنیا و آخرت انسان بیشتر تحت تاثیر برکات و نعمات آن خواهد شد.

در این جلسه فرماندهان گردان‌های امام حسین(ع) به شرح گزارش آخرین اقدامات و هماهنگی‌ها و برنامه‌های مربوط به کمک مومنانه توسط بسیجیان این گردان‌ها در سطح شهرهای استان پرداختند.

دشمنان مردم و معیشت آنها را هدف قرار داده‌اند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار