دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۱۰۰ نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی تربت حیدریه در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

علی زاهدی کارشناس قرآن و دبیر دانشگاهی بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از ثبت نام بیش از ۱۰۰ نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی تربت حیدریه تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۲۵۶۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، زاهدی با بیان اینکه روند ثبت نام جشنواره در ایام کرونا به صورت غیرحضوری می‌باشد، گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و عدم حضور دانشگاهیان به جهت حفظ سلامت خود، واحد فناوری دبیرخانه دانشگاهی جشنواره در همان روز‌های اولیه شیوع کرونا، ایجاد بستر ثبت نام به صورت غیرحضوری را در دستور کار خود قرار داده و به دنبال آن ثبت نام الکترونیکی از علاقه‌مندان آغاز شد.
 
وی با اشاره به تولید ده‌ها اثر رسانه‌ای با محوریت تشریح جشنواره و همچنین فعالیت مجازی بیش از ۳۰ سفیر نور در دانشگاه بیان کرد: در همان روز‌های نخست شروع جشنواره، سفیران جشنواره پس از گذراندن جلسات توجیهی، در قالب ۷ کمیته آوایی، معارفی، هنری، ادبی، فناوری، پژوهشی و بخش ویژه، با عنوان سفیر نور فعالیت تبلیغی و آموزشی خود را به صورت مجازی آغاز کرده و به تشریح جشنواره پرداختند.
 
او ادامه داد: همچنین آثار رسانه‌ای مختلفی با محوریت توضیح و آموزش بخش‌های مختلف جشنواره در قالب پوستر، کلیپ، تیزر و. ...توسط واحد تولید محتوا جشنواره جهت آگاهی و بهره‌مندی دانشگاهیان تولید شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. بعلاوه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با واحد آموزش کانون قرآن و عترت دانشگاه، نفرات برتر در حوزه‌های مختلف جشنواره‌های قرآنی سال‌های گذشته در قالب تیم آموزشی جشنواره سازماندهی شده و با توجه به مهارت خود به کمک و راهنمایی تخصصی دانشجویان با هدف آماده‌سازی بیش از پیش آن‌ها جهت حضور در این رقابت قرآنی می‌پردازند.
 
دبیر بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه در توضیح روش‌های ثبت نام در جشنواره گفت: مهلت ثبت نام در جشنواره تا پایان خرداد ماه ۱۳۹۹ از سوی دبیرخانه مرکزی جشنواره تمدید شده است و دانشگاهیان علوم پزشکی تربت حیدریه میتوانند دریافت فرم ثبت نام بصورت غیر حضوری و یا از طریق تماس به شماره ۵۲۲۹۲۷۳۰۸ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
 
زاهدی در پایان گفت: به محض بازگشایی دانشگاه‌ها و اجازه ستاد کرونا مبنی بر مجاز بودن انجام فعالیت حضوری، با برنامه‌ریزی‌های پیش بینی شده، تیم سفیران نور از اساتید، کارکنان و دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در جشنواره، در معاونت‌ها، دانشگاه و خوابگاه‌ها ثبت نام حضوری را بعمل خواهند آورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار