خبرهای داغ:
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین

لزوم به روزرسانی علوم دفاع غیرعامل در مقابل تهدیدات نوین

افشار گفت: بر همین اساس ضرورت دارد راهکارهای دفاع و مقابله با تهدیدات نوین را در پیش گرفته و متناسب با این گونه تهدیدات، علوم دفاع غیر عامل به روز رسانی شود.
کد خبر: ۹۲۴۲۱۴۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان قزوین به ریاست شفیعی فرماندار و رئیس شورای پدافند غیر عامل شهرستان قزوین و با حضور افشار مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری و دبیر شورای پدافند غیر عامل استان برگزار شد.

در این جلسه اولویت ها واقدامات پدافند غیر عامل دستگاه های اجرایی شهرستان قزوین گزارش و مورد بررسی قرار گرفت.

افشار، دبیر شورای پدافند غیر عامل استان در این جلسه بیان کرد: در برهه زمانی جاری با بررسی تعاملات بین کشورهای جهان متوجه می شویم که رویکرد نوینی در تعاملات بین کشورها ایجاد شده است که در همین راستا کشورهای مختلف در معرض تهدیدات نوین قرار گرفته اند.

وی گفت: تهدیدات فن آوری محور و نوین جایگزین تهدیدات سخت و نظامی شده است و ماهیت تهدیدات غالبا بر مبنای علوم نوین و دانش و تکنولوژی جدید بوده است.

دبیر شورای پدافند غیر عامل استان اظهار کرد: بر همین اساس ضرورت دارد راهکارهای دفاع و مقابله با این گونه تهدیدات را در پیش گرفته و متناسب با اینگونه تهدیدات علوم دفاع غیر عامل بروز رسانی شود.

افشار عنوان کرد: این موضوع در محور اقدامات پدافند غیر عامل قرار گرفته است و کارگروه های تخصصی ذیل شورای پدافند غیر عامل استان تلاش می کنند در زمینه تخصصی مربوطه در زمینه، شناسایی دارائی ها، آسیب پذیری و تهدیدات متصور آنها و در نهایت برنامه ها و راهکارهای ایمن سازی در مقابل تهدیدات تخصصی گام برداشته و در نهایت منجر به نیل به اهداف کلان پدافند غیر عامل در استان گردیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به مشکلات هر یک از دستگاه های عضو شورای پدافند شهرستان افزود: بر اساس دستورالعمل اجرایی پدافند غیر عامل مسوول پیگیری و حل مشکلات دستگاه های اجرایی بالاترین مقام دستگاه بوده و در شهرستان ها فرماندار به عنوان روسای شورای پدافند، می بایست پیگیر موضوع باشند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار