خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس استان همدان اندیشیده شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به بازگشایی مدارس استان همزمان با سراسر کشور از ۲۷ اردبیهشت ماه، گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس استان همدان اندیشیده شده است.
کد خبر: ۹۲۴۰۴۰۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶

تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس استان همدان اندیشیده شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان محمد پورداود در جمع خبرنگاران همدان با اشاره به بازگشایی مدارس استان همزمان با سراسر کشور از ۲۷ اردبیهشت ماه، اظهار داشت: تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه به جز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از ۲۷ اردیبهشت ماه به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به آن دسته از دانش‌آموزانی که به هر دلیل تاکنون نتوانسته‌اند از خدمات آموزشی غیرحضوری بهره‌مند شوند، دایر خواهد شد.

وی افزود: حضور دانش‌‌آموزان در مدرسه اختیاری است و استفاده از تمام یا بخشی از فرصت فراهم شده، حسب نیاز داوطلبانه خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: با توجه به تعیین تاریخ ۱۷ خرداد برای شروع امتحانات پایه دوازدهم، ارائه خدمات حضوری به دانش‌آموزان پایه دوازدهم تا دهم خرداد ماه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ضدعفونی کردن مدارس و رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت فراهم شده است، خاطرنشان کرد: برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش‌آموزان پایه اول با رعایت پروتکل های بهداشتی از مرداد ماه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار