خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد

توزیع ۲ هزار بسته غذایی در شهرستان بهار

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲ هزار بسته غذایی و معیشتی در شهرستان بهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۰۱۹۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

توزیع ۲ هزار بسته غذایی در شهرستان بهارسرهنگ مهدی هندی ورکانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: در آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) بر گزار شد،  ۲ هزار بسته غذایی و معیشتی بین آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا توزیع شد.

وی افزود: ۶۱۰ بسته از این بسته‌های معیشتی به نیت ۶۱۰ شهید شهرستان بهار به همت هیئت علمدار شهرستان بهار و گروه جهادی علمدار تهیه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: ۵۵۰ بسته نیز با تلاش دفتر آستان قدس رضوی بهار آماده توزیع بوده و ۸۴۰ بسته باقیمانده نیز با تلاش‌های شبانه‌روزی سپاه و بسیج و با همت خیرین نیک اندیش شهرستان بهار جمع‌آوری و تبدیل به بسته غذایی شده که در این مرحله توزیع شد.

وی گفت: ۸۵ میلیون تومان پول نقد نیز در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت جمع‌آوری شده است که ۶۰ میلیون تومان آن را تبدیل به بسته غذایی شده و ۲۵ میلیون نیز به صورت نقدی در بین کسانی که از ویروس کرونا آسیب جدی دیده‌اند و نیاز مبرم به مساعدت مالی دارند توزیع شد.

هندی‌ورکانه ابراز داشت: ادامه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه گروه‌های جهادی بسیج با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) طی چند روز آینده نیز بسته‌های غذایی و معیشتی بین آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع خواهند کرد.

وی گفت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در عید سعید فطر برگزار خواهد شد که امیدواریم با تلاش همیشگی بسیجیان و حمایت بیشتر خیرین عزیز و مردم خوب شهرستان بهار بیش از 3 هزار بسته معیشتی  نیز در بین آسیب دیدگان توزیع کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار