خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه کبودراهنگ عنوان کرد

اجرای موفق رزمایش کمک‌های مومنانه در کبودراهنگ لبیک مردم مومن به فرمان رهبری

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: اجرای موفق رزمایش کمک‌های مومنانه لبیک مردم مومن و متدین شهرستان کبودراهنگ به فرمان رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۹۲۳۹۶۲۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲

اجرای موفق رزمایش کمک‌های مومنانه در کبودراهنگ لبیک مردم مومن به فرمان رهبریحجت الاسلام گودرز تله جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با اشاره به اجرای موفق مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در کبودراهنگ اظهار داشت: اجرای موفق رزمایش کمک‌های مومنانه لبیک مردم مومن و متدین شهرستان کبودراهنگ به فرمان رهبر معظم انقلاب است.

وی گفت: این حضور و کمک‌های مردمی نشان از عمق دینداری و انقلابی‌گری و بصیرت مردم شهرستان کبودراهنگ است و لبیکی به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در کشور است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ ادامه داد: مردم ما همیشه و در همه صحنه‌ها و بزنگاه‌های حساس، پای این انقلاب و نظام بوده‌اند و خواهند بود و امیدواریم مسئولین نیز از مردم عقب نمانند و به درستی به رسالت خود عمل کنند و در این برهه که این ویروس منحوس زندگی مردم به ویژه افراد کم برخوردار را تحت تاثیر قرار داده برای کمک به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار