خبرهای داغ:
یکی از مسئولان سپاه میانه در گفتگو با بسیج:

شب های جمعه، 50 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می شود

یکی از مسئولان سپاه میانه گفت: به همت بسیجیان پایگاه عاشورای سپاه میانه و خادمان شهدای گمنام، در هر شب جمعه ماه رمضان، 50 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می شود.
کد خبر: ۹۲۳۹۴۷۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

شکرالله عبدالهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، ارزش هر بسته غذایی معیشتی را دو میلیون ریال اعلام کرد.

وی اظهار داشت: به همت بسیجیان و خادمین شهدای گمنام، این مبالغ از خیرین شهر تامین شده و پس از خریداری اقلام و انجام بسته بندی لازم در جوار مزار شهدای گمنام، بسته ها درب منازل به نیازمندان تحویل می گردد.

 عبدالهی گفت: با توجه به اینکه در طول سالیان گذشته مراسم زیارت عاشورا و دعای کمیل در جوار شهدای گمنام با حضور پرشور مردمی اجرا می شد و در پایان با صرف افطاری از حاضرین پذیرایی می گردید، امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم امکان اجرای این مراسمات، تصمیم گرفته شد که هزینه های این مراسم صرف تهیه بسته های معیشتی برای نیازمندان گردد.

   وی افزود: در صورت تامین بودجه لازم، تصمیم داریم تا علاوه بر پنج شنبه های آتی، در شبهای قدر نیز به این امر خداپسندانه ادامه دهیم و لذا از خیرین شهر می خواهیم ما را در اجرای این برنامه معنوی یاری رسانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار