هم ­زمان با رزمایش کمک مؤمنانه صورت گرفت

اهدای خون توسط جمعی از بسیجیان عشایر استان بوشهر

مسئول و جمعی از بسیجیان سازمان بسیج عشایر سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در آستانه برگزاری مرحله دوم رزمایش «مواسات، هم­دلی و کمک مؤمنانه» با حضور در پایگاه انتقال خون بوشهر اقدام به اهدای خون کردند.
کد خبر: ۹۲۳۹۳۹۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

اهدای خون توسط جمعی از بسیجیان عشایر استان بوشهربه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج عشایر استان بوشهر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت: جمعی از بسیجیان عشایر استان بوشهر در آستانه برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه و هم زمان با سال روز ارتحال آیت الله جهانگیرخان قشقایی عالم فرزانه جهان اسلام با حضور در پایگاه انتقال خون بوشهر به اهدای خون پرداختند.

اهدای خون توسط جمعی از بسیجیان عشایر استان بوشهر

سرگرد رضا حیدری راد هدف از انجام این کار خداپسندانه را لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعلام نیاز پایگاه انتقال خون عنوان و تصریح کرد: سازمان بسیج عشایر استان بوشهر آماده انجام هرگونه خدمت بر حسب نیاز بر اساس رعایت سلسله مراتب سازمانی است.

عشایر استان بوشهر دارای جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر هستند که همگی از ایل بزرگ قشقایی بوده و 7 ماه از سال را در این استان و بقیه را در مناطق سردسیری و ییلاق­ های استان­ های فارس، کهگیلویه و بویر احمد و اصفهان می­ گذرانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار