خبرهای داغ:
ابوالفضل هاشمی
به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد:

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با مدیر و کارکنان مدیریت آموزش و پرورش

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان در دیدار با مدیر و کارکنان مدیریت آموزش و پرورش، با اهدای شاخه های گل، هفته بزرگداشت مقام معلم را به ایشان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۳۷۹۵۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان  به همراه مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه با مدیر و کارکنان این مدیریت دیدار نموده و ضمن تقدیم شاخه های گل هفته بزرگداشت مقام معلم، از اعلام آمادگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برای همکاری با آموزش و پروش مانند گذشته خبر داد.

در این دیدار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان ضمن تاکید بر ارزش و جایگاه تعلیم و تربیت در رسیدن به جامعه ی متمدن، سالم و پیشرفته گفت: معلمان مهمترین، موثر ترین قشر برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم هستند که باید به طور ویژه به آن ها توجه شود.

سرهنگ یعقوبی با تقدیر از زحمات و تلاش های بی وقفه ی فرهنگیان در آموزش و پرورش نسل آینده، تلاشهای آن ها در آموزش دانش آموزان در ایام شیوع بیماری کرونا را ارزشمند شمرد و افزود: ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان همانند گذشته آمادگی دارد تا در زمینه های گوناگون با مدیریت آموزش و پرورش همکاری های موثری داشته باشد.

در ادامه فرهمندیان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان ضمن تقدیر از حضور فرماندهی سپاه شهرستان، بخشی از زحمات و اقدامات فرهنگیان در ایام شیوع بیماری کرونا و همچنین هفته معلم را یادآوری نموده و تصریح کرد: معلمان و به طور کلی فرهنگیان شهرستان دهاقان همواره در راه خدمت در عرصه ی تعلیم و تربیت فرزندان این آب و خاک بدون خستگی و بی وقفه کوشیده اند و فعالیت های شبانه روزی آن در ایام شیوع کرونا بخشی از زحمات آن هاست که در تاریخ آموزش و پرورش  شهرستان به یادگار خواهد ماند.

در پایان فرمانده بسیج شهرستان به همراه مدیر و معاونین آموزش و پرورش با حضور در اتاق های کلیه ی همکاران اداری، شاخه های گل را به ایشان تقدیم نموده هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار