خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

شهید «شمسی پور» نقش مهم و تاثیرگذاری در پیاده‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی داشت

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: شهید «شمسی پور» نقش مهم و تاثیرگذاری در پیاده‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی داشت که از مهمترین آن می‌توان به ارتباط موثر این شهید با جوانان یاد کرد.
کد خبر: ۹۲۳۷۲۳۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳

شهید «شمسی پور» نقش مهم و تاثیرگذاری در پیاده‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی داشتبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در مراسم عقد تفاهم نامه همکاری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با دستگاه ورزش همدان اظهار داشت: جریان‌سازی و فرهنگ‌سازی ارزش‌های دفاع مقدس در بین نیروی ورزشی و جوان از اهداف این تفاهم نامه است.

وی بیان کرد: همچنین حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ انقلاب، مقاومت، ایثار و شهادت و نیز خودباوری دینی در میان مددجویان از دیگر اهدافی است که این تفاهم نامه دنبال می ‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره به معرفی سردار شهید «علیرضا شمسی پور» به عنوان شهید شاخص ورزش و جوانان این استان گفت: امروز باید بتوانیم راه این شهید گرانقدر را ادامه داده و در ترویج ایثار و شهادت گام برداریم.

وی اضافه کرد: شهید «شمسی پور» نقش مهم و تاثیرگذاری در پیاده‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی داشت که از مهمترین آن می‌توان به ارتباط موثر این شهید با جوانان یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید «شمسی پور» در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان در اردوهای فرهنگی در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس حضوری پر رنگ داشت.

سردار ظفری یادآور شد: تفاهم نامه منعقد شده با دستگاه ورزش در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشترک ۲ دستگاه و به مدت پنج سال است.

* ایجاد سمن‌های مردم نهاد برای تعمیق‌بخشی به فرهنگ ناب ایثار و شهادت

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این مراسم گفت: با ایجاد سمن‌های مردم نهاد و توسعه آن در سطح جامعه می‌توانیم رسالت خود را در حوزه تعمیق بخشی به فرهنگ ناب ایثار و شهادت به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

محسن جهانشیر با اشاره به اینکه ۱۳۰ سازمان مردم نهاد در امور جوانان سال گذشته در این استان راه اندازی شد، بیان کرد: امسال نیز با هدف قرار دادن شعار هر روستا یک سازمان مردم نهاد در صدد توسعه کمی و کیفی سمن ها در استان همدان هستیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت مقام مادران و پدران شهدای گرانقدر در سال گذشته با حضور مسوولان وزارت ورزش از ۱۵ مادر شهید تکریم و تجلیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به مزین شدن سالن‌ها و اماکن ورزشی استان همدان به نام یاد شهدای گرانقدر گفت: همچنان که مقام معظم رهبری به حوزه فرهنگ اهمیت ویژه دارند ما نیز به تبعیت از ایشان اهتمام ویژه‌ای به برنامه‌های فرهنگی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار