خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان:

گلخانه‌ روستای گنبد نیازمند ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است/ باید در کارها شفافیت داشته باشیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: برای زیرساخت، تجهیز و نصب انشعابات گلخانه‌ روستای گنبد، حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار لازم است که دستگاه‌های متولی باید تمام دغدغه‌ خود را برای تخصیص این اعتبار صرف کنند.
کد خبر: ۹۲۳۶۲۴۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸

گلخانه‌ روستای گنبد نیازمند ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است/ باید در کارها شفافیت داشته باشیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، ظاهر پورمجاهد در جلسه‌ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان که در شهرستان ملایر که با حضور مدیران استانی و فرماندار ویژه شهرستان ملایر برگزار شد، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا باب گره‌گشایی از مشکلات مردم را سرلوحه‌ کارهای خود قرار دهیم تا بتوانیم در راستای تحقق شعار سال و سند راهبردی استان، گام‌های بزرگی برداریم.

وی با بیان اینکه از فرماندار ویژه شهرستان ملایر برای برگزاری این جلسه و دغدغه‌ای که برای رفع موانع تولید در ملایر دارند، تشکر می‌کنم، گفت: در شهرستان ملایر شهرک کشاورزی و گلخانه‌ای گنبد در حال احداث و راه‌اندازی است و با همت فرماندار ویژه شهرستان ملایر کارهای مطالعاتی سایت کشاورزی پیهان نیز انجام شده و روند عملیاتی آن نیز به زودی کلید می‌خورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان عنوان کرد: برای زیرساخت، تجهیز و نصب انشعابات گلخانه‌ روستای گنبد، حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار لازم است که دستگاه‌های متولی باید تمام دغدغه‌ خود را برای تخصیص این اعتبار صرف کنند.

وی ادامه داد: در راستای راه‌اندازی گاوداری ۶ هزار رأسی شستا در ملایر نیز تمام مجوزات لازم اخذ شده و برای تامین آب مورد نیاز این مجموعه‌ بزرگ، باید کارشناسی لازم در اسرع وقت صورت پذیرد.

پورمجاهد عنوان کرد: در راستای رفع مشکلات شهرک گلخانه‌ای حرم‌آباد، دستگاه‌های مربوطه نیز، ظرف کمترین مدت، صدور سند مالکیت سرمایه‌گذاران را برطرف کنند.

وی افزود: متاسفانه جهاد کشاورزی و نظام دامپزشکی استان، در اجرای مصوبات جلسه‌ قبل، که سال گذشته برای رفع مشکلات شهرک دامپروری کرتیل آباد انجام شد، کوتاهی کرده و طبق زمانبندی اعلام شده باید مشکلات این شهرک در کمترین مدت انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان ابراز داشت: باید در کارها شفافیت داشته باشیم تا جوابگوی مراجعین و متقاضیان سرمایه‌گذاران در استان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار