خبرهای داغ:
معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

شهید مطهری؛ سردمدار تفکر تعلیم و تربیت دینی

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: استاد شهید مطهری(ره)، سردمدار تفکر عمیق تعلیم و تربیت دینی و اسطوره­ آموختن و آموزش که همواره اندیشه­ والایش در بحر علوم و فنون مستغرق بود؛ یکی از برکات نظام عقیده و سیاست است.
کد خبر: ۹۲۳۶۰۷۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

شهید مطهری سردمدار تفکر عمیق تعلیم و تربیت دینی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد اسماعیل بیگی، معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را تیریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«حضور مجموعه‌ای به نام عقیدتی، سیاسی در نیروهای مسلح، یکی از الهامات الهی و از برکات پروردگار بر امام بزرگوار ما و مجموعه‌ ی دست‌اندرکار امور کشور بود.» امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

تقارن حلول ماه رحمت و مغفرت با آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج اتفاق فرخنده‌ای است که باید به فال نیک گرفته شود، تقارنی که همگام با انس معنویات ما را به یاد جایگاه تعلیم و تربیت و نقش متممی پاسداری از ریشه‌های انقلاب همیشه مقتدر اسلامی می‌اندازد.

ملت جمهوری اسلامی ایران در سالی که تمامی جهان در چنگال ویروس منحوس کووید 19 غرق شده بود آنچنان سرفراز قدرت نظام‌مندی و مدیریت انقلابی‌اش را حفظ نمود که همگان انگشت به دهان ماندند و این نتیجه تربیت یافتگی در دامان پدری فقیه و فرزانه است، تربیتی که منجر به سازماندهی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه در روزهای اخیر شد و بار دیگر همراهی و همدلی با ملت ایران را به اثبات رساند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در تمام فراز و نشیب‌های عمر چهل ساله این حکومت جوان مانند تکیه‌گاهی برای ریشه‌های تنومند ایران حضور داشته و از قدرت نظامی گرفته تا تعلیم و تربیت دینی سرسوزنی پا پس نکشیده است تا روز به روز با استقامت دلیرمردان سبزپوش سالی که مزیّن به شعار جهش تولید است را به اهداف مدنظر رهبر انقلاب اسلامی نزدیک‌تر سازد.

سربلندی و سرفرازی نظام شکوهمند ایران اسلامی در دهه­ پنجم این درخت تنومند نشانه‌ای است از به ثمر رسیدن آرمان‌های متجلی امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس و اینک امانتدار گنج عظیم، شور انقلابی ملّتی است سراسر معرفت و بصیرت که با تکیه بر بیانیه گام دوم، گام‌هایی بلندتر و استوارتر بر خواهد داشت.

استاد شهید مطهری(ره)، سردمدار تفکر عمیق تعلیم و تربیت دینی و اسطوره­ آموختن و آموزش که همواره اندیشه­ والایش در بحر علوم و فنون مستغرق بود یکی از برکات نظام عقیده و سیاست است که سالروز شهادتش در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج بهانه‌ای است برای تلاش هر چه بیشتر در راستای بازآفرینی روح کلمات و نوای سراسر شعور ایشان، که به همت پاسداران مخلص همیشه مهیّا، اجرا خواهد شد.

با نگاهی به نامگذاری ششم تا دوازدهم اردیبهشت ماه هر سال به نام هفته عقیدتی سیاسی این باور در اعماق اذهان پررنگ‌تر می‌شود که رابطه عقیده، باور و سیاست نه تنها جدا نشدنی بلکه متمم و مکملی است و برای رسیدن به مدینه فاضله زنجیره‌ای ناگسستنی است؛ لذا معاونت عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(علیه السلام) استان همدان در این  هفته  با بسترسازی‌های مناسب، فضا را برای سیراب کردن مخاطبان مشتاق از طریق تبیین اندیشه و تفکر شهید مطهری(ره) در قالب انتشار متون در فضای مجازی و برگزاری مسابقه­ کتابخوانی با محوریت کتاب ارزشمند پندها و اندرزها و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج  فراهم نموده است.

با امید آنکه رسالت پاسداری و نگاهبانی از معنویات، شعور و آرمان‌های برخاسته از جان انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون همیشه روزگار پر فراز و نشیب این سرزمین حفظ گردد و تلاش زحمتکشان این عرصه در هر لباس و کسوتی که هستند خاری باشد بر چشم دشمنان این انقلاب همیشه سربلند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار