هم زمان با رزمایش کمک مؤمنانه صورت می گیرد:

جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی ویژه آسیب دیدگان از کرونا

معاونت فرهنگی هنری سپاه امام صادق (ع) در راستای کمک به نیازمندان، فقرا و آسیب دیدگان از بیماری کرونا اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در مساجد، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج استان کرد.
کد خبر: ۹۲۳۴۰۵۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متقاضیان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۱۳۵۴۷۵۳۳۰۰۲ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۰۸۶۲۹ نزد بانک ملی به نام سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر واریز کرده و کمک¬های غیرنقدی خود را نیز به مساجد، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سراسر استان بوشهر تحویل نمایند.

انجام کمک‌های نقدی و غیرنقدی، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و خوراکی افطاری بسته بندی شده بین نیازمندان، گذشت اجاره املاک تجاری و مسکونی توسط مؤجران، تعیین حامی جهت خانواده‌های نیازمند در طول سال، حمایت از کارگران و مشاغل روز مزد و حمایت از کسب و کار‌های خرد، خانگی و محلی بخشی از اقداماتی است که در رزمایش کمک مؤمنانه صورت می‌گیرد.

پویش #کمک_مؤمنانه نیز در فضای مجازی و کلیه رسانه‌ها هم زمان با اجرای این رزمایش به راه افتاده است که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

رزمایش کمک مؤمنانه با رمز یا صاحب الزمان (عج) بعد از آن آغاز شد که رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشات خود در سال روز ولادت امام زمان (عج) در خصوص حضور میدانی مردم در راستای کمک به اقشاری که معیشت آن‌ها بر اساس ویروس کرونا آسیب دیده و در شرایط مناسبی قرار ندارند تأکید و مطالبه گری کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات