خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد:

کارکنان سپاه اسدآباد ۲۰ درصد حقوق خود را به نیازمندان اختصاص دادند

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: کارکنان سپاه ناحیه اسدآباد ۲۰ درصد از حقوق خود را در راستای عمل به فرمایش رهبری اختصاص دادند.
کد خبر: ۹۲۳۳۸۸۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳

کارکنان سپاه اسدآباد ۲۰ درصد حقوق خود را به نیازمندان اختصاص دادندبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، مجید درویشی در قرارگاه رزمایش مواسات مؤمنانه شهرستان اسدآباد با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب برای کمک به نیازمندان در این شرایط کرونایی، اظهار کرد: هرجا حضرت آقا وارد شده و دستورات حکیمانه داشتند، مردم با دل جان پای کار آمدند‌.

وی با بیان اینکه کارکنان سپاه ناحیه اسدآباد ۲۰ درصد از حقوق خود را در راستای عمل به فرمایش رهبری اختصاص دادند، افزود: این کمک و نوع دوستی کارکنان سپاه معنی و مفهوم کمک مؤمنانه را می‌رساند و همه باید اینگونه عمل کنیم‌.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه شرایط و وضعیت کرونا در شهرستان مناسب است، افزود: در حال حاضر ۴۹ نفر بیمار مثبت در این شهرستان هستند.

وی با اعلام شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۵۴۹۱ بانک ملی مربوط به ستاد مردمی دفتر امام جمعه و شماره کارت 381035115045451  بانک انصار مربوط به رزمایش کمک‌های مؤمنانه، گفت: غیر از این شماره‌ها، شماره دیگری رسمیت ندارد و غیر قانونی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار