خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

دشمن با طراحی دوگانه اقتصاد- سلامت به‌دنبال دو قطبی‌سازی در جامعه

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمن با طراحی دوگانه اقتصاد- سلامت به دنبال دو قطبی‌سازی در جامعه و ایجاد شکاف بین حاکمیت و جمهوریت است.
کد خبر: ۹۲۳۲۷۳۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

دشمن با طراحی دوگانه اقتصاد- سلامت به‌دنبال دو قطبی‌سازی در جامعه استبه گزارش حجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به تاکتیک جدید دشمن برای پیشبرد راهبردهای خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: دشمن با طراحی دوگانه اقتصاد- سلامت به دنبال دو قطبی‌سازی در جامعه و ایجاد شکاف بین حاکمیت و جمهوریت است.

وی گفت: در این توطئه، دشمن حاکمیت و دولت را به بی‌توجهی به سلامت مردم متهم می‌کند و اولویت دولت را حفظ و چرخه اقتصادی کشور قلمداد می‌کند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در این باره پزشکان و مردم در مقابل حاکمیت نشان داده می‌شوند که خواهان تعطیلی اقتصاد و کسب و کار هستند.

وی گفت: این در حالی است که فضای فعلی کشور، تصویر واضحی از همدلی و همکاری و ایثار همگانی برای مقابله با کرونا است و در این راه حتی ضعیف ترین اقشار مردم با دولت همراهی داشته و دولت و وزارت بهداشت نیز تا حد توان در تلاش برای رفع خطر از جان مردم است و در این راه، بین حاکمیت و متخصصین پزشکی و مردم اختلاف و شکافی وجود ندارد.

قربانی نتیجه اتحاد ملت و حاکمیت را در مقابله با کرونا موفقیت‌آمیز ارزیابی کرد و افزود: نتیجه این همراهی و وحدت و ایثار همگانی نیز تکریم ایران توسط جهانیان بوده است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت تحریم‌ها، با وجود گستردگی کشور و شیوع بیماری، ویروس در کشور تحت کنترل بوده و از خیز صعودی آن جلوگیری شده است و طبق آمارهای رسمی بین‌المللی ایران رتبه دوم جهانی میزان بهبود یافتگان این بیماری را دارا است؛  بدون اینکه چرخه زندگی مردم متوقف شود و یا اجناس نایاب شوند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان ایجاد گسست اجتماعی و تضعیف انسجام ملی؛ زدن برچسب یک‌سویه نگری به نیروهای انقلابی در موضوع سلامت؛ قرار دادن طبقه متوسط به پایین جامعه در مقابل جریان انقلابی و دلزدگی و ایجاد پتانسیل اغتشاش در طبقه متوسط جامعه در آینده را از اهداف این دو قطبی‌سازی جامعه توسط جبهه دشمنان دانست.

وی تصریح کرد: تفاسیر باید با جدیت و توأمان، هم به حوزه سلامت جامعه توجه عملی داشت و به جهاد مقابله با بیماری ادامه داد و مردم را تشویق یا اجبار نمود که ضمن رعایت توصیه های بهداشتی، در صورت عدم ضرورت از منزل خارج نشوندو هم باید به معیشت مردم و بخصوص اقشار آسیب دیده از وضعیت فعلی توجه ویژه و فوری کرد و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی کسب و کارها را فعال نگه داشت.

قربانی در پایان با اشاره به برگزاری نشست‌های سیاسی مجازی تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: با توجه به شرایط و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نشست سیاسی کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) توسط کارشناسان سیاسی استان و سپاه انصارالحسین(ع) به صورت نوشتاری و از طریق اتوماسیون اداری و بدون حضور و تجمع نیروها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار