خبرهای داغ:
یاسر متانت
مسئول قرارگاه معنویت و سلامت بسيج گلپايگان:

رعايت نكات بهداشتي و معنويت، ضامن سلامت جسم و روح است/ توزیع بیش از 500 بسته معیشتی میان نیازمندان در گلپایگان

حجت الاسلام مهران مرداني،رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي و معنويت و توكل و توسل را لازمه سلامت جسم و و روح دانست.
کد خبر: ۹۲۳۱۵۸۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان، حجت الاسلام مهران مرداني در گفت وگو با خبرگزاری بسیج، از تشكيل قرارگاه معنویت و سلامت بسيج گلپايگان خبر داد و گفت: با توجه به شرايط خطير كنوني و شيوع بيماري منحوس كرونا و لزوم همبستگي بسيج و سپاه براساس رسالت ذاتي خود ، قرارگاه سلامت و معنويت در كنار قرارگاه دفاع بيولوژيك در سپاه گلپايگان تشكيل شد.

وی اولين گام اين قرارگاه  را تشكيل جلسات هماهنگي در كنار جلسات قرارگاه دفاع زيستي و بيولوژيك ذكر كرد و گفت:  برنامه ريزي در راستاي توليد و توزيع بسته هاي آموزشي معنوي و بهداشتي از جمله بروشورهاي آموزشي و محتواهاي مرتبط  در فضاي مجازي ، مشاركت در طرح كرامت و تهيه بسته هاي معيشتي براي نيازمندان، آموزش هاي لازم براي غسل و تدفين درگذشتگان توسط بسيج طلاب،فضاسازي تبليغي رزمايش هاي شهري بيولوژيك و انعكاس خبري تلاش هاي گروههاي جهادي و مدافعان سلامت در رسانه ها بخشي از ماموريت هاي قرارگاه معنویت و سلامت بسيج گلپايگان است.

مسئول قرارگاه معنویت و سلامت بسيج گلپايگان رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي و معنويت و توكل و توسل را لازمه سلامت جسم و و روح دانست.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان، از اعلام آمادگي 10 نفر از اعضاي بسيج طلاب در راستاي تغسيل و تدفين درگذشتگان كرونا خبر داد و گفت:تعداد 10 نفر از اعضاي بسيج طلاب گلپايگان آموزشهاي لازم بهداشتي و ديني لازم را جهت غسل و تدفين متوفيان كرونايي  را با حضور كارشناسان بهداشت و مسئولين قرارگاه معنويت و سلامت گذراندند و با هماهنگي شهرداري شيفت بندي لازم جهت استفاده اضطراري از اين گروه انجام شد.

حجت الاسلام مردانی از تهیه و توزیع بیش از 500 بسته معیشتی در نوروز و نیمه شعبان  در میان اقشار کم برخوردار در طرح کرامت خبر داد و گفت: به همت اعضای قرارکاه اجتماعی ناحیه و کمک های مردمی تاکنون بیش از 500 بسته معیشتی شامل اقلام غذایی و بهداشتی  در میان خانواده های نیازمند تهیه و توزیع گردید.

وی در پایان از راه اندازی کاروان شادی شعبانیه و مدیحه سرایی و سرودخوانی بسیج خبر داد  و گفت: با توجه به شرایط فاصله گذاری اجتماعی به همت بچه هیأتی های گلپایگان و بسیج شهرستان، در روز نیمه شعبان محیطی شاد و معنوی برای همشهریان در محله های مختلف فراهم شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار