خبرهای داغ:
ابوالفضل هاشمی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان خبرداد:

حرکت کاروان شادی و جشن نیمه شعبان در معابر شهر دهاقان

سرهنگ پاسدار اکبر یعقوبی از برگزاری کاروان شادی و استقبال از امام عصر(عج) به مناسبت میلاد باسعادت امام زمان (عج) در شهرستان دهاقان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۱۰۱۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰

سرهنگ پاسدار اکبر یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از برگزاری کاروان شادی و استقبال از امام عصر(عج) به مناسبت میلاد باسعادت امام زمان (عج) در شهرستان دهاقان خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان در این رابطه گفت: با توجه به فرارسیدن ولادت منجی عالم بشریت و عدم امکان برگزاری جشن در محیط بسته با حضور مردم، با هدف گسترش یاد و نام امام زمان (عج)، ترویج اندیشه مهدویت و انتظار حقیقی و همچنین ایجاد نشاط معنوی و طراوت در شرایط کنونی جامعه، کاروان شادی و استقبال از امام زمان (عح) حرکت کرده و نوای دلنشین یا مهدی را به گوش مردم عزیز و گرامی می رساند.

سرهنگ یعقوبی ادامه داد : این برنامه از ساعت 17:30 روز چهار شنبه از شهر دهاقان آغاز و به صورت محله ای و بدون تجمع برگرار می شود .

یعقوبی بیان داشت : این کاروان در هر محله حدود پانزده دقیقه توقف می کند و برنامه هایی همچون گروه سرود و مولودی اجرا می شود و بسته های فرهنگی نیز درب منازل توزیع خواهد شد .

سرهنگ یعقوبی ادامه داد: در شب میلاد امام زمان راس ساعت 20زیارت آل یاسین ،ساعت:20:45دعای سلامتی امام زمان و ساعت 21برنامه نور افشانی برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان با اشاره به برنامه های روز میلاد امام زمان (عج) بیان داشت: انشاالله پنجشنبه کاروان شادی در سایر مناطق شهرستان اقدام به برگزاری برنامه خواهد کرد.

وی در پایان گفت: به یاری خداوند متعال از بیماری کرونا عبور کرده و دوباره در کنار مردم برنامه فرهنگی و مذهبی با شکوهی برگزاری می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار