خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان خبر داد

شناسایی عاملان اصلی ناآرامی در زندان همدان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان گفت: عاملان اصلی ناآرامی در زندان همدان شناسایی شدند و با توجه به بازگشت فضا و جوی آرام به زندان، تحقیقات از این افراد به زودی آغاز و با آنها طبق قانون برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۸۷۲۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶

شناسایی عاملان اصلی ناآرامی در زندان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن خانجانی با بیان اینکه لیدرهای اصلی ایجاد ناآرامی در زندان این شهر با یک کار اطلاعاتی دقیق و حساب شده شناسایی شدند، اظهار کرد: تبهکاران اصلی زندان همدان عصر دیروز، 9 فروردین ماه شروع به ایجاد ناآرامی کرده و نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا را بهانه‌ای برای کار خود قرار دادند.

وی یادآور شد: این در حالی است که دستگاه قضایی استان شرایط را برای ارائه مرخصی به زندانیان آسان کرده و حتی پیش از صدور بخشنامه از سوی رییس قوه قضاییه، اعطای مرخصی به زندانیان به دادستان‌های شهرستان ها ابلاغ شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان بیان کرد: عاملان اصلی این ناآرامی شناسایی شدند و با توجه به بازگشت فضا و جوی آرام به زندان، تحقیقات از این افراد به زودی آغاز و با آنها طبق قانون برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان همدان همچنان پیگیر وضعیت زندان است و با توجه به ایجاد امنیت در زندان، علل و عوامل بروز این اتفاق توسط همکاران در دست بررسی است.

خانجانی درباره فوت یکی از زندانیان گفت: به دنبال بروز ناآرامی در زندان این فرد که سن بالایی نیز داشت جان باخت که فرضیه اول مرگ ناشی از خفگی بود اما این فرضیه توسط پرشکی قانونی تایید نشده و علت آن ایست قلبی عنوان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار