خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان تاکید کرد

ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای اشتغال مددجویان

مدیرکل زندان‌های همدان از تقویت برنامه های حوزه اشتغال زندان های استان همدان خبر داد و بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای اشتغال مددجویان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۹۹۹۸۱
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای اشتغال مددجویانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین مدیرکل زندان های همدان در کارگروه تخصصی اشتغال و حرفه آموزی زندان‌های استان همدان اظهار داشت: مسئولان اشتغال و حرفه‌آموزی در زندان‌های استان نقشی بسیار مهم در پر کردن اوقات فراغت زندانیان را بر عهده دارند.

وی اهمیت و ضرورت اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان را مورد تاکید قرارداد  و در بخش دیگری از سخنان خود از شناسایی استعدادهای جدید در حوزه اشتغال شامل قالیبافی، میناکاری، معرق کاری، تابلو فرش و... در زندان‌های استان به ویژه در زندان همدان خبر داد.

مدیرکل زندان‌های همدان از تقویت برنامه های حوزه اشتغال زندان های استان همدان خبر داد و بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای اشتغال مددجویان تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: با داشتن برنامه‌های تخصصی و خرد جمعی در راه اشتغال مددجویان گام‌های جدید و موثری برداشته شود تا زمینه اشتغال مددجویان بیشتری را در کارگاه‌های اشتغال فراهم آوریم.

پروین با بیان اینکه در بخش حرفه‌آموزی زندانیان خوشبختانه با تلاش و برنامه‌ریزی توانسته‌ایم در جایگاه مناسبی قرار گرفته و به اهداف عالی سازمان دست یابیم.

وی افزود: فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای توسط  مددجویان زمینه سعادتمندانه ورود آنان به جامعه پس از آزادی از زندان  فراهم وموجب خودباوری و اصلاح و تربیت آنان می‌شود.

مدیرکل زندان‌های همدان در ادامه بر نظارت برارائه خدمات و عرضه محصولات با کیفیت در فروشگاه‌ها، تعامل بین روسای زندان‌های استان با بنیاد تعاون و نظارت و تجهیز  کارگاه‌ها و تولیدات تأکید کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار