خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد

دستگیری ۲ نفر سارق و کشف 8 فقره سرقت در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری ۲ نفر سارق و کشف 8 فقره سرقت در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۸۶۵۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹

دستگیری ۲ نفر سارق و کشف 8 فقره سرقت در نهاونداحمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی در شهرستان نهاوند، انجام اقدامات قانونی لازم در دستور کار پلیس آگاهی و دیگر یگانهای انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس تیم ویژه پلیس آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی دقیق و همچنین بکارگیری شگردهای خاص پلیسی و انجام اقدامات قانونی در نهایت یک نفر سارق سابقه دار را شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی نهاوند تصریح کرد: کلانتری ۱۲ شهرستان نیز با انجام اقدامات قانونی یک نفر سارق سابقه دار را شناسایی که پس از هماهنگی بامقام قضایی در عملیات غافلگیرانه ای وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی بیان کرد: سارقان دستگیر شده بعد از انتقال به یگان انتظامی و در تحقیقات و بازجویی های فنی به عمل آمده در نهایت مجموعا به ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی و مغازه در نقاط مختلف حوزه استحفاظی اعتراف که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.

ساکی در پایان با تقدیر از عملکرد کارکنان انتظامی از شهروندان محترم درخواست کرد نسبت به وقایع و اتفاقات پیرامون خود احساس مسئولیت داشته و همواره از طریق شماره تلفن ۱۱۰ موارد مشکوک را گزارش و از این طریق در برقراری امنیت و آرامش مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار