نماینده بنیاد فضل در اسدآباد خبر داد

اهدا ۱۰ هزار بسته آموزشی و بهداشتی از طرف بنیاد فضل شهیدان رستمی اسدآباد

نماینده بنیاد فضل در اسدآباد از اهدا ۱۰ هزار بسته آموزشی و بهداشتی از طرف بنیاد فضل شهیدان رستمی اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۷۶۶۳
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹

اهدا ۱۰ هزار بسته آموزشی و بهداشتی از طرف بنیاد فضل شهیدان رستمی اسدآبادجلال بختیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: بنیاد فضل در رابطه با پیشگیری و مبارزه با کرونا طی جلسه‌ای با دکتر مخصوصی ریاست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد،۶ طرح را به دانشکده ارائه کرد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل تهیه و توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی به ارزش ۶۰ میلیون تومان، کمک به دانشکده علوم پزشکی در پایش و غربالگری و تهیه بیش از ۳ هزار لیتر وایتکس برای گندزدایی و ضدعفونی شهر و روستا است.

نماینده بنیاد فضل در اسدآباد عنوان کرد: تهیه ۲ هزار و ۲۰۰ متر پارچه ۵ لایه آنتی باکتریال برای دوخت لباس مخصوص قرنطیه بیماران کرونایی و ماسک و توزیع رایگان این اقلام و پیشنهاد طرح همراه بیمار نیز از دیگر طرح‌ها است که فعلا منتظر اعلام دانشکده علوم پزشکی هستند.

وی در ادامه گفت: توزیع بسته‌های آموزشی و بهداشتی طی چند روز گذشته در محلات کم برخوردار شهر و روستا به کمک همه نیروهای جهادی، نقش مهمی در آموزش و رعایت بهداشت عمومی داشته است.

بختیاری بیان داشت: در این طرح‌ها، برادران و خواهران جهادی حوزه علمیه اسدآباد، دبیران آموزش و پرورش و سایر نیروهای جهادی داوطلب با بنیاد همکاری دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار