خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند تأکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت پویش مردمی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا

فرماندار نهاوند بر لزوم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در واحدهای صنفی، نظارت مستمر بر بازار اقلام بهداشتی، تامین ملزومات بهداشتی و ضدعفونی و به ویژه استفاده از ظرفیت پویش مردمی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۲۷۳۸۶
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸

لزوم استفاده از ظرفیت پویش مردمی برای مقابله با شیوع بیماری کرونابه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در جلسه قرارگاه زیستی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا  در شهر فیروزان بر لزوم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در واحدهای صنفی، نظارت مستمر بر بازار اقلام بهداشتی، تامین ملزومات بهداشتی و ضدعفونی توسط نهادهایی که به کار ضدعفونی عمومی می‌پردازند، به ویژه استفاده از ظرفیت پویش مردمی تاکید کرد.

وی گفت: هیچ کدام از ادارات در شهر فیروزان نباید در امر پیشگیری از شیوع بیماری کم کاری کنند و همه امکانات و ظرفیت‌های خود را بنا بر درخواست ستاد پیشگیری و مقابله با کروناویروس در شهرستان برای مقابله با کرونا در اختیار این ستاد قرار دهند.

فرماندار نهاوند به اهمیت رعایت توصیه‌های بهداشتی پزشکی توسط مردم اشاره کرد و گفت: مردم به رعایت نکات بهداشتی در مبارزه با ویروس کرونا توجه ویژه‌ای داشته باشند و در ایام تعطیلات در خانه بمانند و دید و بازدید و اجتماعات را در سطح شهر و روستاها به زمان شکست کرونا موکول کنند و حتما در طرح غربالگری و ثبت اطلاعات در سامانه سلامت مشارکت داشته باشند.

وی تاکید کرد: ورودی تمامی آرامستان‌های روستاهای بخش با همراهی بخشدار، دهیاران باید کنترل و ایستگاه‌های مبادی ورودی شهر فیروزان نیز باید نسبت به کنترل خودروهای پلاک غیربومی اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار