سرپرست گروه جهادی شهید «چیت‌سازیان» همدان خبر داد

اجرای طرح «خانه‌نشینی شهروندی» توسط بسیجیان پایگاه اباصالح المهدی(عج) همدان

سرپرست گروه جهادی شهید «چیت‌سازیان» همدان با اشاره به انجام ضدعفونی اماکن عمومی سطح شهر گفت: علاوه بر این اقدام طرح «خانه‌نشینی شهروندی» برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.
کد خبر: ۹۲۲۶۱۲۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

اجرای طرح «خانه‌نشینی شهروندی» توسط بسیجیان پایگاه اباصالح المهدی(عج) همدانامیر حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه گروه جهادی شهید «علی چیت سازیان» پایگاه اباصالح المهدی(عج) مسجدالنبی شکریه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدامات انجام داده است، اظهار داشت: از روز نهم اسفند ماه این گروه شروع به ضدعفونی کردن معابر، کوچه‌ها، پارک‌ها، پاساژها، پمپ بنزین‌ها، فروشگاه‌ها و 6 خیابان اصلی شهر کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز ضدعفونی خیابان بوعلی در دست اقدام است، افزود: پنج روز است که شعار «در منزل بمانید» را بین همسایه‌ها و محله‌ها پخش کردیم اما جوابگو نبود.

سرپرست گروه جهادی شهید «چیت‌سازیان» همدان گفت: در اتاق فکر پایگاه طرح «خانه‌نشینی شهروندی» را برنامه‌ریزی کردیم و در این خصوص شماره تماس و آیدی تلگرام را منتشر کردیم.

وی ادامه داد: در این طرح، شهروندانی که در منازل هستند خریدها و اجناس خود و داروهایی را که لازم دارند سفارش می‌دهند که برای آنها خریداری می‌کنیم و درب منزل تحویل می‌دهیم و بعد هزینه آن را می‌گیریم.

حیدری ابراز داشت: متأسفانه چون هنوز حمایتی نداریم این طرح فقط خیابان‌های مهدیه، هنرستان، شکریه، رکنی، کمال آباد و میدان دانشگاه همدان در حال انجام است و با هماهنگی‌های صورت گرفته در شهرک مدنی فاز ۱ و ۲ نیز انجام می‌شود و این طرح را افراد دیگر هم در مناطق دیگر انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار