خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان همدان عنوان کرد

بسیج جامعه پزشکی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان همدان با بیان اینکه همه اعضای بسیج ما در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند، گفت: یکی از مهمترین فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی بعد از حضور مستقیم در مبارزه با این بیماری آموزش است که توسط ۲۰ کانون در مراکز بهداشتی - درمانی و آموزش استان انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۹۲۲۵۸۰۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

بسیج جامعه پزشکی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونادکتر حمید بهرامی‌خو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با ویروس کرونا در استان همدان، اظهار داشت: از زمانی که در کشور تعدادی از افراد مثبت شدند جلساتی را در حوزه‌های مختلف و مراکز بهداشت و درمان استان برگزار کردیم و نحوه فعالیت بسیج جامعه پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه همه اعضای بسیج ما در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند، افزود: یکی از مهمترین فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی بعد از حضور مستقیم در مبارزه با این بیماری آموزش است که توسط ۲۰ کانون بسیج جامعه پزشکی واقع در مراکز بهداشتی - درمانی و آموزش استان انجام می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان همدان ابراز داشت: این آموزش در دو حوزه انجام می‌شود، یک حوزه مخصوص عموم مردم و حوزه دیگر مخصوص بسیجیان خارج از حوزه سلامت است.

وی گفت: مهمترین راه پیشگیری و مبارزه با این ویروس در خانه ماندن است و باید این موضوع را جدی بگیریم تا از انتشار آن جلوگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار