خبرهای داغ:

تولید ۵ تا ۶ هزار ماسک در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: در دانشکده فنی و حرفه‌ای خواهران شاهرود با ایجاد دو کارگاه تولید ماسک روزانه ۵ تا ۶ هزار ماسک تولید می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۴۹۴۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به ایجاد دو کارگاه تولید ماسک در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود اظهار کرد: با توجه به نیاز شهرستان و تصویب ستاد کرونا شهرستان و با همکاری دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران و به همت بسیج دانشجویی و جهادگران بسیجی دو کارگاه تولید ماسک در این دانشکده راه اندازی شد.
وی افزود: دو کارگاه با رعایت بهداشت مورد نظر وزارت بهداشت و با نظارت معادن بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و با استاندارد‌های لازم اقدام به تولید روزانه ۵ تا ۶ هزار ماسک در دو شیفت و حضور قریب به ۷۰ نفر کار را انجام میدهند.
جانشین ستاد فرماندهی کرونا شهرستان شاهرود با بیان اینکه این ماسک‌ها با مدیریت ستاد فرماندهی کرونا و سپاه ناحیه شاهرود توزیع می‌شود، تصریح کرد: این اقدام جهادی تا پایان این بیماری در ادامه دارد و جهادگران بسیجی به تولید ماسک می‌پردازند.
لازم به ذکر است فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و جانشین ستاد فرماندهی کرونا شهرستان و هیئت همراه با حضور در این کارگاه‌ها ضمن بازدید از جهادگران بسیجی تقدیر کردند.
خاطر نشان می شود با توجه به نیاز شهرستان به ماسک این کارگاه با تمام ظرفیت و امکانات در تلاش است تا حداقل نیاز مراکز درمانی و دستگاه های اجرایی دخیل در مقابله با کرونا را تامین نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار