به همت گروه های جهادی بسیج سپاه انصار الحسین (ع) گناوه تولید بیست هزار ماسک جهت پیشگیری و مبارزه با کرونا اغازشده است.
کد خبر: ۹۲۲۴۴۶۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه در بازدید از کارگاه‌های تولید ماسک در گناوه گفت: با همدلی و کار جهادی شکست کرونا زودتر انجام می‌شود.


سرهنگ یاسین اکبا گفت: با توجه به نیاز مردم به ماسک و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه فعالیت تولید ماسک تا زمان نیاز ادامه خواهد داشت.


وی ابراز داشت: تعداد چندین کارگاه تولید ماسک به همت گروه‌های جهادی بسیج در سطح شهرستان راه اندازی و کار تولید ماسک شبانه روزی در حال انجام است.

 

مسئول پایگاه بسیج آسیه گناوه نیز گفت: در راستای حرکت جهادی تولید ماسک تعداد ۵۰ نفر از بانوان بسیجی و همچنین از هیئت‌های مذهبی از محلات مختلف شهر با حضور در این کارگاه کار تولید ماسک را اغاز کرده اند.


فاطمه جمیلی بیان داشت: در راستای گسترش کارگاه‌های تولیدی ماسک موفق شده ایم با اعزام گروه‌هایی از بانوان خیاط به دیگر نقاط شهرستان از جمله بخش بندر ریگ و روستاه‌های آن بخش  و همچنین بخش مرکزی گناوه و روستاه‌ها تابعه کار اموزش تولید و راه اندازی کارگاه‌های ماسک را اغاز نماییم.


مسئول گروه جهادی گناوه سربلند ابراز داشت: هم اکنون تعداد ده پایگاه با حضور ۵۰۰ نفر از بانوان عضو گروه‌های جهادی  به همت گروه‌های جهادی بسیج در سطح شهرستان به کار تولید ماسک می‌پردازند.


وی تصریح نمود: تا کنون در طول یک هفته تعداد هشت هزار ماسک تولیدشده است، امیدواریم در طی دومرحله تعداد بیست هزار ماسک  تولید و در اختیار مسئولان توزیع شهرستان قرار دهیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات