خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي استان همدان خبر داد

كشف 50 هزار عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز در ملایر

فرمانده انتظامي استان همدان از كشف 50 هزار عدد انواع مواد محترقه خطرناك و غيرمجاز در عمليات مأموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۲۶۹۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷

كشف 50 هزار عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز در ملایرسردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق مواد محترقه و پیشگیری از فعالیت مجرمانه قاچاقچیان در رابطه با خرید، فروش و توزیع این مواد، مأموران پلیس آگاهی ملایر در یک عملیات جداگانه موفق به كشف 50 هزار عدد انواع مواد محترقه خطرناك و غیرمجاز شدند.

وی با اشاره به اینكه مواد محترقه كشف شده در یك باب منزل مسكونی در شهر ملایر دپو شده بود، افزود: در ارتباط با كشفیات به دست آمده 2 قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان از جدیت و همت مضاعف پلیس در مسیر پیشگیری از آسیب‌ها و حوادث استفاده از مواد محترقه خبر داد و گفت: تلفن 110 مركز فوریت‌های پلیسی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فروش، توزیع و قاچاق مواد محترقه است.

*کشف اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده به ارزش 3 میلیارد ریال در ملایر

وی در ادامه با اشاره به کشف اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده به ارزش 3 میلیارد ریال در شهرستان ملایر عنوان کرد: در راستای مقابله با احتکار اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده که این روزها به علت شیوع بیماری کرونا مورد تقاضای شهروندان است، مقابله با احتکار این نوع اقلام در دستور کار ماموران در سطح استان قرار گرفت.

سردار کامرانی صالح افزود: در این راستا روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان ملایر در بازرسی از واحدهای صنفی توانستند تعداد قابل توجهی اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده را از پنج واحد صنفی متخلف کشف کنند.

وی بیان داشت: در این راستا 350 هزار عدد دستکش ، 750 عدد ماسک بهداشتی، یک هزار عدد ژل ضدعفونی کننده ، 500 لیتر محلول ضد عفونی و 150 لیتر الکل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به ارزش 3 میلیارد ریالی این اقلام برابر نظر کارشناسان افزود: دراین رابطه پنج متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: پلیس استان اجازه نخواهد داد که عده‌ای سودجو در این مقطع حساس اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان را احتکار کنند و با قاطعیت با این گونه افراد برخورد می‌کند و از شهروندان هم می‌خواهیم این گونه موارد را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار