خبرهای داغ:
بخشدار قهاوند:

تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در قهاوند گزارش نشده است

بخشدار قهاوند گفت: تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در سطح بخش قهاوند گزارش نشده است.
کد خبر: ۹۲۲۱۶۱۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴

تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در قهاوند گزارش نشده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابراهیم مولایی نیا با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت در پیشگیری از بروز بیماری کرونا اظهار داشت: تاکنون گزارشی از ابتلای این بیماری در منطقه قهاوند گزارش نشده است .

وی افزود: برخی از شایعات در خصوص این بیماری باعث ایجاد رعب و وحشت و نگرانی مردم شده است که لازم است مردم ضمن رعایت اصول بهداشتی اخبار را از مجاری قانونی دریافت کنند.

بخشدار قهاوند تصریح کرد: مقرر شده است تمام ظرفیت‎های اطلاع‌رسانی منطقه از جمله تابلوهای شهری و فضای خبری شهرستان در اختیار مرکز بهداشت قرار گیرد تا بتواننداطلاع رسانی صحیح به عموم مردم را داشته باشند.

وی بیان داشت: جلسه‌ای نیز با حضور مسئولان منطقه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح بخش برگزار و مصوب شد از سوی بهداری، خانه‌های بهداشت، سپاه و شهرداری بنرهایی با موضوع آموزش پیشگیری در سطح شهر و روستاها نصب شود.

مولایی‌نیا تصریح کرد: از اهالی منطقه درخواست می‌شود مراسم‌های دعا و اذکار وعروسی خود را حتی المقدور به زمان دیگری  موکول  و از اجتماعات کاسته شود.

وی گفت: باتوجه به اینکه از تعدادی از روستاها مهاجرانی به شهر قم در گذشته داشته‌ایم و ارتباطات با این شهر را ناگزیر کرده است، همه  مراقب باشند واز سفر غیر ضرور بپرهیزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار