هادی سیاسی:

مشارکت حداکثری در انتخابات ضریب امنیتی کشور را بالا می‌برد

هادی سیاسی با اشاره به اینکه ما مکلف به انجام تکلیف هستیم، گفت: انتخابات هم از لحاظ عقلایی و هم از نظر فقهی واجب است، چراکه هر چه مشارکت بالاتر باشد، ضریب امنیتی کشور بالا می‌رود.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۷۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹

مشارکت حداکثری در انتخابات ضریب امنیتی کشور را بالا می‌بردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست سیاسی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با حضور قوامی از هادیان سیاسی استان همدان با موضوع مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات برگزار شد.

یکی از هادیان سیاسی در این مراسم با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: ایران به عنوان بزرگ‌ترین بازار مصرفی دنیا در غرب آسیا، مهد فرهنگ دنیا و داشتن ذخایر زیرزمینی غنی همواره مورد توجه بوده است.

قوامی با اشاره به چپاول کشورهای غربی از منابع ایران افزود: انقلاب اسلامی مانع این چپاول شد و به دنبال صدور ایدئولوژی استقلال، آزادی، برابری و عزت است.

وی با بیان اینکه تنها راه با عزت زندگی کردن مقاومت و مبارزه است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری تنها راه در قوی شدن است، اگر می‌خواهیم سایه جنگ از سر کشور برداشته شود با مذاکره و برجام نمی‌شود باید قوی شد.

این هادی سیاسی با اشاره به بحث انتخابات و با بیان اینکه امروز دنیا به انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته است، افزود: دشمنان باور نمی‌کردند انقلاب اسلامی به 40 سالگی برسد اما به فرموده مقام معظم رهبری ما گام دوم انقلاب را برداشتیم.

وی با بیان اینکه انقلاب‌ها یا مادی هستند یا الهی، ابراز داشت: انقلاب انبیاء و ائمه اطهار(ع) و انقلاب اسلامی ایران الهی هستند در صورتی که نگاه غرب به انقلاب اسلامی، مادی بود بنابراین گمان نمی‌کردند انقلاب اسلامی به 40 سالگی برسد.

قوامی با اشاره به سرمایه عظیم معنوی، ایران اسلامی عنوان کرد: هر گاه دشمنان خواستند حرکتی کنند این مردم بودند که در بزنگاه‌های خطر سیاسی وارد میدان شدند و دشمنان را عقب راندند.

وی تأکید کرد: آنچه اهمیت دارد انتخابات و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی است چراکه شعار انقلاب اسلامی مردم‌سالاری است.

این هادی سیاسی با بیان اینکه دروغ‌ترین دموکراسی در آمریکا و انگلیس است، گفت: امروز در جمهوری اسلامی ایران، شوراها و ... را نیز مردم انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ما مکلف به انجام تکلیف هستیم، اظهار داشت: انتخابات هم از لحاظ عقلایی و هم از نظر فقهی واجب است، چراکه هر چه مشارکت بالاتر باشد، ضریب امنیتی کشور بالا می‌رود.

قوامی با اشاره به بیانات رهبری و پنج شاخص‌ اصلح عنوان کرد: نماینده اصلح باید مؤمن، شجاع، انقلابی، کارآمد و عادل باشد چراکه تا ارکان دولتی کشور،  اسلامی نشود کشور اسلامی نمی‌شود و آرمان‌های انقلاب اسلامی تحقق نمی‌یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار