خبرهای داغ:
مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

برگزاری 35 هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی برای کارکنان

مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در بحث آموزش و مهارت نیز کارکنان این شرکت سال گذشته 25 هزار نفر ساعت و امسال 35 هزار نفر ساعت آموزش دیده‌اند که اقدام خوب و تحولی در بخش آموزش نیروی انسانی است.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۴۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱

برگزاری 35 هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی برای کارکنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدمهدی شهیدی در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به عملکرد این شرکت و وجود 750 هزار مشترک برق در استان همدان اظهار داشت: تلفات ما تا پایان دی ماه سال جاری 10.79 درصد بودکه امید است تا پایان سال به شاخص 10 درصد برسیم.

وی با بیان اینکه پیک بار امسال 694 مگاوات بود، گفت: نسبت به سال گذشته یک درصد افزتیش پیک را داشتیم و با مدیریت انجام شده خاموشی نداشتیم.

مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ادامه داد: ظرفیت ما نسبت به پیک، 2 هزار و 300 مگاولت آمپر و سه برابر ظرفیت پیک ما است که این امر ظرفیت‌سازی بخش توزیع و حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه درصد پرداخت غیرحضوری ما 99 درصد و نصب کنتورهای چند منظوره 59 درصد است، تصریح کرد: در بحث GIS نیز بخش فشار ضعیف و مشترکین باقی مانده بود که با اقدامی که طی دو سال اخیر انجام شده و با جمع‌آوری و تکمیل اطلاعات تا پایان سال جاری؛ بخش GIS نیز آماده بهره‌برداری است.

شهیدی با اشاره به بحث منابع انسانی گفت: در این زمینه نیز با اقدامات و پیگیری صورت گرفته شرکت به A+ تبدیل شد و دارای 6 معاونت که گام مثبتی بود.

وی افزود: همچنین در خصوص نیروی مورد نیاز و باکس‌های سازمانی نیز 70 باکس اضافه شده و با توجه به این تغییرات 52 مورد انتصاب داشتیم.

مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان یادآور شد: در بحث آموزش و مهارت نیز کارکنان این شرکت سال گذشته 25 هزار نفر ساعت و امسال 35 هزار نفر ساعت آموزش دیده‌اند که اقدام خوب و تحولی در بخش آموزش نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه در مصرف انرژی عمده مصرف ما در بخش کشاورزی است، افزود: با توجه به این امر در بحث کاهش پیک بر مشترکین کشاورزی متمرکز شدیم و اقداماتی از قبیل تجهیز انشعاب بخشی از کشاورزان به تابلوهای قطع خودکار، کنترل بار سرمایشی ادارات با همکاری استانداری، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و تبلیغات محیطی و اجرای برنامه‌های پاسخگویی بار را داشتیم.

شهیدی با اشاره به اینکه در کاهش تلفات نیز سیر نزولی داریم، ادامه داد: از اقدامات حائز اهمیت در این بحث، پروژه کاهش تلفات شهرستان ملایر بود که 3.5 میلیارد تومان از وجوه اداره شده و 1.5 میلیارد تومان از محل منابع داخلی هزینه کردیم و امید است تلفات این شهرستان که 17 درصد بود به شاخص استانی نزدیک شود.

وی اظهار داشت: همچنین اصلاح فیدرهای بحرانی شهرستان ملایر از دیگر اقدامات است که هفت فیدر از 17 فیدر بحرانی ملایر اصلاح شده و مابقی نیز در حال انجام است.

مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: در بخش پروژه‌های روستایی نیز از محل اعتبارات بند «د» و تبصره «ه» از سال 92 تاکنون 26 میلیارد و 657 میلیون تومان هزینه شده و 9 میلیارد تومان هم برای امسال پیش‌بینی کردیم که امید است تا تیر ماه سال آینده جذب شود.

وی عنوان کرد: در بحث هزینه‌ پروژه‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته و تا پایان دی ماه 52 میلیارد تومان در بخش‌های اعتبارات داخلی هزینه کردیم.

شهیدی با بیان اینکه مهمترین دغدغه احداث ساختمان مرکزی شرکت است، گفت: احداث پروژه مرکز دیسپاچینگ جنوب استان در ملایر نیز از پروژه‌های حیاتی برای استان است که امید است سال آینده به نتیجه برسد.

شیرازد جمشیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در ادامه با بیان اینکه مهندس شهیدی، مدیری بسیار بااخلاق است، ابراز داشت: امید است با همکاری و همت شبانه‌روزی برنامه‌ها را با تمام توان پیگیری کنیم و به بهترین شکل به نتیجه مطلوب برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات