خبرهای داغ:

برگزاری جلسه هم‌افزایی شرکت‌های دانش بنیان حوزه برق استان همدان

جلسه هم‌افزایی شرکت‌های فناور و دانش بنیان حوزه برق استان همدان در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان به منظور اجرای هرچه بهتر طرح‌های پاسخگویی بار در پارک علم و فناوری استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۰۲۰۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

برگزاری جلسه هم‌افزایی شرکت‌های فناور و دانش بنیان حوزه برق استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان به منظور اجرای هرچه بهتر طرح‌های پاسخگویی بار جلسه‌ای با عنوان هم‌افزایی شرکت‌های فناور و دانش بنیان حوزه برق استان به همراه این شرکت‌ها در محل پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس پارک علم و فناوری و مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان تشکیل شد، نمایندگان شرکت‌ها به معرفی شرکت مربوطه و حوزه فعالیت خود پرداختند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان همدان نیز در ادامه توضیحاتی در رابطه با طرح‌های پاسخگویی بار و برنامه‌های این دفتر نظیر طرح استفاده از IOT در راستای مدیریت مصرف برق ارائه و از شرکت‌های مرتبط با بحث انرژی و علاقه‌مند به همکاری در این خصوص دعوت به مشارکت کرد.

لیدا یوسفی با اشاره به این مهم که مشارکت و همکاری شرکت‌های یاد شده و استفاده از استارت آپ‌ها به دلیل بکارگیری ایده‌ها و فناوری‌های نوین در اجرای هرچه بهتر برنامه‌های پاسخگویی بار مثمر ثمر خواهد بود، بر ضرورت ایجاد پل ارتباطی و زمینه همکاری شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان با شرکت توزیع برق استان همدان به ویژه در زمینه خدمات انرژی تاکید کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار