خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

فعالیت 165 اکیپ عملیاتی برای تأمین برق انتخابات در استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از فعالیت 111 اکیپ عملیاتی با مجموع 328 نفر از شرکت توزیع و 54 اکیپ پیمانکار با 149 نفر در سطح استان در راستای تأمین برق یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۹۹۲۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

فعالیت 165 اکیپ عملیاتی برق برای تأمین برق انتخابات در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شیرزاد جمشیدی در ستاد تأمین برق یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: جلسه هماهنگی ستاد تأمین برق در اولین ساعات انتخابات در ستاد شرکت و شهرستان‌های تابعه تشکیل شده است.

وی افزود: با توجه به ارسال دستورالعمل‌ها و ابلاغ‌ها برای تأمین برق پایدار شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه تعداد 111 اکیپ عملیاتی با مجموع 328 نفر از شرکت توزیع و 54 اکیپ پیمانکار با 149 نفر در سطح استان در محل‌های مشخص شده مستقر شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: همچنین با مراکز حساس مکاتبات لازم صورت گرفته و ضمن سرکشی از آنها از آماده بکار بودن مولدهای تأمین نیروی آنها اطمینان حاصل شده است.

وی ادامه داد: 24 دستگاه ژنراتور ثابت و سیار شرکت در محل‌های از قبل تعیین شده و حساس انتخاباتی مستقر شده است.

جمشیدی گفت: معاونین و مدیران ستادی و اجرایی و پرسنل عملیاتی شرکت نیز در آماده‌باش کامل بوده و در حوزه‌های انتخابیه حضور دارند.

وی با بیان اینکه انبار شرکت توزیع برای آمادگی لازم را برای تأمین کالاهای مورد نیاز دارد، گفت: هماهنگی‌های لازم برای هر گونه اطلاع‌رسانی با مراکز ذیربط انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به آمادگی خودروهای سبک و سنگین این شرکت برای تسریع در اقدامات احتمالی لازم خاطرنشان کرد: 23 دستگاه خودرو نیز برای کمک به امر انتخابات در اختیار فرمانداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار