خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار:

دشمنان قداست زنان و مادران خانواده‌های اسلامی را نشانه گرفته‌اند

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: غربی‌ها همواره در تلاش هستند که با اسلام مبارزه کنند و پس از سال‌ها تحقیقات و بررسی به این نتیجه رسیدند که این مبارزه به پیروزی محقق نمی‌شود مگر اینکه قداست زنان و مادران خانواده‌های اسلامی را نشانه بگیرند.
کد خبر: ۹۲۱۸۴۱۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

دشمنان قداست زنان و مادران خانواده‌های اسلامی را نشانه گرفته‌اندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، همزمان با ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) مراسم جشن با شکوهی با حضور مسئولین و عموم بانوان با همکاری بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در فرهنگسرای آیت الله بهاری(ره) برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار در این مراسم با تبریک این روز خجسته به حضور مادران به فضایل اخلاقی حضرت زهرا(س) اشاره و اظهار کرد: ایشان الگوی کامل و نابی برای زنان است؛ همانگونه امام زمان(عج) خلاصه تمام خوبی‌ها را در دختر رسول خدا(ص) می‌داند.

حسین خرمی با اشاره به دو بعد مهم زندگی حضرت زهرا(س) افزود: اولین بعد زندگی حضرت زهرا(س) نقش فرزند خوب بودن برای پدر و مادر بود که پیامبر(ص) لقب ام ابیها را به حضرت داده و چنانچه هر موقع پیامبر(ص) فاطمه(س) را می‌دید دستش را می‌بوسید و این را جز دستور الهی نمی‌دانست.

وی بعد دوم زندگانی حضرت زهرا(س)، همسر خوب بودن برای امام علی(ع) و مادری نمونه دانست و عنوان کرد: اگر علی(ع) نبود هم کفوی برای فاطمه(س) در جهان نبود؛ چنانچه ایشان فرزندانی تربیت کرده که نورشان از خاک به افلاک رسیده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به ایفای نقش خوب در زندگی تأکید کرد: در هر کدام از نقش‌های فرزندی، همسری و مادری که باشیم باید الگوی خود را ائمه اطهار(ص) قرار دهیم.

وی تصریح کرد: نقش مادری از مهمترین نقش‌ها است چنانچه اثرپذیری فرزندان خانواده به خصوص دختران از مادران است و باید زنان در عمل تربیت صحیح را در رفتار و کردار خود داشته باشند.

خرمی افزود: غربی‌ها همواره در تلاش هستند که با اسلام مبارزه کنند و پس از سال‌ها تحقیقات و بررسی به این نتیجه رسیدند که این مبارزه به پیروزی محقق نمی‌شود مگر اینکه قداست زنان و مادران خانواده‌های اسلامی را نشانه بگیرند و فقط در این صورت است که پیروز خواهند شد.

در این مراسم که با برنامه‌های متنوع و شاد از جمله مولودی‌خوانی، اجرای گروه سرود همراه بود، خطبه عقد چهار زوج جوان نیز جاری شد.

همچنین در مراسم گلریزان نیز پنج کمک جهیزیه به پنج زوج نیازمند ‌اهدا شد و به قید قرعه یک کمک هزینه مشهد مقدس و جوایزی ارزنده به شرکت کنندگان در مراسم جشن اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار