خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

واگذاری ۴۵ واحد احداثی به مددجویان کمیته امداد همدان در دهه فجر

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه ۲۰۰ واحد مسکونی احداث و هم اکنون آماده بهره‌برداری است، گفت: سهم هر شهرستان از این تعداد واحدهای تعمیری و احداثی مشخص شده است که در ایام دهه فجر ۴۵ واحد احداثی از ۲۰۰ واحد در سطح استان به مددجویان واگذار شد.
کد خبر: ۹۲۱۵۰۴۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰

واگذاری ۴۵ واحد احداثی به مددجویان کمیته امداد همدان در دهه فجربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار مظاهر مجیدی در ششمین روز از دهه فجر در آئین هفت واحد مسکونی ویژه مددجویان ملایری که در سیل فروردین امسال خسارت دیدند، اظهار داشت: سهمیه احداث و تعمیر واحدهای آسیب دیده از سیل فروردین ۵۰۰ واحد تعیین و به سپاه استان واگذار شد.

وی افزود: از این تعداد ۲۵۰ واحد مرمت و تعمیری و ۲۰۰ واحد احداثی بود که واحدهای تعمیری تکمیل و به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان تحویل شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه ۲۰۰ واحد مسکونی نیز احداث و هم اکنون آماده بهره‌برداری است، بیان کرد: سهم هر شهرستان از این تعداد واحدهای تعمیری و احداثی مشخص شده است که در ایام دهه فجر ۴۵ واحد احداثی از ۲۰۰ واحد در سطح استان به مددجویان واگذار شد.

وی گفت: سهمیه واگذار شده به سپاه استان در تعمیر و بازسازی واحدهای سیل‌زده توسط یک‌هزار گروه جهادی در سطح استان و شهرستان‌ها و بسیج سازندگی سپاه انجام شد که دستگاه‌های اجرایی و خیران در این راستا همکاری خوبی با ما داشتند.

سردار مجیدی، مردم به ویژه قشر محروم را سزاوار بهترین خدمات دانست و اظهار داشت: در تعمیر و بازسازی واحدهای سیل‌زده، واحدهای مسکونی محرومان در اولویت بودند.

وی گفت: حضور مردم در تمامی عرصه‌ها کارگشا است و برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها هماهنگی و وفاق خوبی در سطح استان وجود دارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان حضور حداکثری در انتخابات را یک ضرورت مهم برشمرد و افزود: ملت ایران همانگونه که در تشییع پیکر مطهر سپهبد شهید «سلیمانی» سیلی محکمی به دشمن زدند، در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند نیز با مشارکت و حضور حداکثری خود سیلی محکم‌تری به دشمن خواهند زد.

*فعالیت 50 گروه جهادی در ملایر برای احداث منازل مسکونی مددجویان

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز گفت: گروه‌های جهادی در قالب ۵۰ گروه در این شهرستان نسبت به ساخت و تعمیر منازل مسکونی مددجویان به ویژه محرومان آسیب دیده از سیل امسال اقدام کردند.

سرهنگ سیدجواد حسینی افزود: تاکنون ۱۲ واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی احداث و تحویل مددجویان شده است و هفت واحد دیگر در دهه فجر امسال بهره‌برداری و تحویل شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: ۱۰ واحد مسکونی دیگر نیز تا پایان سال تکمیل و تحویل مددجویان خواهد شد.

وی بیان کرد: قرار است احداث ۲۹ واحد مسکونی مربوط به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی شهرستان توسط سپاه ناحیه سپاه ملایر انجام شود که گروه‌های جهادی در قالب بسیجیان حوزه‌های مقاومت برای ساخت این واحدها کمک کردند.

گفتنی است؛ با حضور سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان سه واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد ملایر در روستاهای زمان آباد، زیرآبیه و قره‌تگینی و همزمان هفت واحد به بهره‌برداری رسید که بیش از ۳۰ میلیون تومان برای تهیه مصالح ساختمانی و سایر ملزومات این سه واحد توسط سپاه ناحیه ملایر هزینه شد.

در سیل فروردین امسال سه هزار و ۷۲۱ واحد مسکونی در شهرستان ملایر آسیب دید که از این تعداد یک هزار و ۷۲۱ واحد احداثی و ۲ هزار واحد تعمیری بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار