خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

به گذشته خود افتخار میکنیم و به آینده امیدواریم

حسینی اذعان کرد: همان طور که رهبر انقلاب فرموده اند ما به گذشته خود، ایثارگری ها و پایمردی ها افتخار می کنیم و به آینده این انقلاب هم امیدواریم.
کد خبر: ۹۲۱۲۹۶۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، نشست بصیرتی -سیاسی با حضور جناب آقای سیدجمال الدین حسینی ، هادی سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در مسجد الهادی مینودر برگزار گردید.

وی در ابتدای سخنان خود به اتفاقات دهه فجر ، از زمان ورود امام خمینی (ره) به ایران تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و در ادامه به این نکته پرداخت که امام خمینی(ره) زمانی وارد ایران شدند که هنوز نماینده رژیم شاهنشاهی یعنی بختیار در رأس امور بود.

حسینی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران کشورهای مختلف و در پاسخ به چگونگی رسیدن انقلاب به این مرحله فرمودند: این انقلاب نتیجه هدایت الهی است ، نه شخص!

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب در چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران توسط مقام معظم رهبری تاکید کرد: همان طور که رهبر انقلاب فرموده اند ما به گذشته خود، ایثارگری ها و پایمردی ها افتخار می کنیم و به آینده این انقلاب هم امیدواریم.

 

وی در تبیین این سند توسعه جمهوری اسلامی به هفت سرفصل ثبات و امنیت، علم و فناوری، مشارکت، بینش سیاسی، عدالت اجتماعی، افزایش معنویت و ایستادگی اشاره کرد و گفت: این هفت موضوع همواره جزو اهم برنامه های ایران اسلامی است و درتمام اقدامات و تصمیمات باید لحاظ شوند.

وی در خاتمه با تاکید بر حضور حد اکثری در انتخابات پیش رو ، تصریح کرد: تاریخ نشان داده عدم بصیرت مردم ، باعث حضور افراد نالایق در رأس امور می شود.

حسینی بیان کرد: در انتخاب کاندیداها باید دقت شود تا فردی انتخاب گردد که نشانه های یک مومن انقلابی را دارا بوده و برای حل مشکلات مردم و جامعه دغدغه مند باشد.

 

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار