خبرهای داغ:
فرمانده حشدالشعبی:

شهید «سلیمانی» اولین هسته‌های مقاومت را تشکیل داد

یکی از فرماندهان حشدالشعبی گفت: «حاج قاسم سلیمانی» به مردم یاد داد دشمن حقیقی و اصلی آمریکا و اسرائیل است و نباید این دشمن را فراموش کرد، او اولین هسته‌های مقاومت را تشکیل داد و اکنون هسته‌های فراوانی در عراق وجود دارد.
کد خبر: ۹۲۱۲۳۳۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰

شهید «سلیمانی» اولین هسته‌های مقاومت را تشکیل دادبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدحمید حسینی در اجتماع بزرگ «سلیمانی»ها که در حسینیه امام خمینی(ره) همدان با حضور مسئولین، خانواده‌های شهدا و مردم ولایتمدار دارالمومنین برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که مملکت عراق در دست آمریکایی‌ها بود و شیعه و سنی با هم دولت تشکیل دادند آمریکا داشت در مملکت اباعبدالله الحسین(ع) ریشه می‌دواند.

وی افزود: آمریکا بیش از ۴ هزار سازمان تشکیلاتی در عراق دارد و در تمامی رشته‌ها کار می‌کرد.

این فرمانده حشدالشعبی با بیان اینکه حشدالشعبی ده‌ها هزار نیروی رزمنده و بزرگ‌ترین دستگاه عمل کننده آمریکا را در منطقه ساقط کرده است، گفت: در مجلس شورای عراق بیش از 150 نماینده مجلس دارند که جزء نیروهای مقاومت هستند.

وی ابراز داشت: سه حشدالشعبی در عراق داریم حشد نظامی، حشد رسانه‌ای و حشد سیاسی که شهید «حاج قاسم سلیمانی» در این چند سالی که در عراق بود روی اینها کار کرد و وقتی می‌گویم شما مردم و رهبر ایران به سرزمین اهل بیت(ع) حق دارید و ناراحت هستیم از اینکه چنین فرمانده‌ای را از دست دادیم، حقیقت دارد.

حسینی بیان کرد: فرمانده ما «حاج قاسم» فرمانده بزرگ اسلام، شیعه و افتخار ما بود که اگر نبود اکنون عراق هم وجود نداشت و اگر کسانی که می‌گویند «حاج قاسم» چه می‌کرد بدانید که این حرف دشمن است.

وی اضافه کرد: بزرگان می‌دانند که ما با عراق، لبنان، یمن، مصر، سوریه و... یکی هستیم و اگر در عراق مشکلی پیش آید غمگین می‌شویم.

این فرمانده حشدالشعبی خاطرنشان کرد: «حاج قاسم» در منطقه دو کار انجام داد که نباید بگذاریم ضعیف شود؛ یکی اینکه به مردم یاد داد دشمن حقیقی و اصلی آمریکا و اسرائیل است و نباید این دشمن را فراموش کرد، او اولین هسته‌های مقاومت را تشکیل داد و اکنون هسته‌های فراوانی در عراق وجود دارد.

وی گفت: فرقی بین ملت ایران و عراق نیست ،«حاج قاسم» شهید کشور عراق و ایران و کشورهای منطقه و شهید مقاومت و شهید اسلام و انسانیت است.

حسینی افزود: «حاج قاسم» توانست به ما یاد دهد که دشمن را فراموش نکنیم و تمام این هسته‌ها که در منطقه تشکیل شده است «سلیمانی» هستند و او ده‌ها گروه مختلف تشکیل داد.

وی یادآور شد: یکی از کارهایی که «حاج قاسم» تشکیل داد این بود که جذب حداکثری انجام داد، او همه را آورد و گفت دشمن اصلی آمریکا است و این را سالیان سال به صورت عملی آموزش داد.

این فرمانده حشدالشعبی تصریح کرد: دستاورد دوم «حاج قاسم» تشکیلاتی بود که بنا کرد، یعنی تمام کارها را با نظم و انضباط انجام داد و حشدالشعبی را تشکیل داد و اکنون به برکت خون این شهید هیچ کمبودی نداریم؛ این تشکیلات واقعا استراتژیک است که در منطقه به راه افتاد.

وی با بیان اینکه «حاج قاسم» حتی جانشین خود را هم معین کرده بود، ابراز داشت: دشمن بداند و خیال نکند فرمانده ما را شهید کرده و ما سرشکسته و مظلوم شدیم، این قدرتی بود که «حاج قاسم» به ما داد.

حسینی اضافه کرد: نباید بگذاریم خلأیی ایجاد شود و هرکس بخواهد ما را جدا کند بداند که دارد سیاست‌های آمریکا را بکار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند در مقابل مکتب «حاج قاسم» و امام خامنه ای(مدظله العالی) بایستد، گفت: به تمام ملت جهان شیعه و اسلام تسلیت می‌گویم چرا که توسط افراد بزرگ به قتل رسید و به آرزوی خود رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار