خبرهای داغ:
نجمه بخشايش
خطيب جمعه گلپایگان اظهار كرد:

انتقام خون سپهبد شهيد قاسم سليماني،خروج آمریکا از غرب آسيا است

امام جمعه گلپایگان مهم ترین ماموریت شهید سلیمانی را خارج کردن آمریکا از منطقه دانست و اميدواري كرد که به برکت خون شهید رخ خواهد داد و کار استکبار در منطقه غرب آسيا تمام خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۰۶۸۹۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسيج از گلپایگان ، حجت الاسلام کرامتی در خطبه های این هفته نماز جمعه گلپايگان، با اشاره به مراسم باشکوه تشیع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این تشیع پس از رحلت امام خمینی (ره) بی سابقه است.

خطيب جمعه گلپايگان شهید سلیمانی را  شاگرد مکتب امام خميني(ره) در عصر جاهلیت مدرن خواند.

امام جمعه گلپایگان شهادت سردار دل ها را  عامل حرکت  جديدي در مسير بيداري اسلامي دانست و گفت: رسانه های غربی  در برابر شكوه اين مراسم مجبور به پخش زنده تشییع پیکر شهید شدند.روح مبارزه طلبی و انتقام خواهی ملت ایران با هر دیدگاهی فوران کرد و از  برکت خون شهدای مقاومت اتحاد ملت ایران مستحكم شد.

وی با یادآوری تهدیدات آمریکا و ترس رئیس جمهور آمریکا  در برابر صلابت و آرامش رهبر معظم انقلاب در روز انتقام بيان داشت: جمهوری اسلامی به جهان  نشان داد که می تواند بدون توجه به تهدیدات پوشالي آمریکا، با اقتدار سیلی و ضربه بزند و کوچکترین عقب نشینی از مواضع خود نکند.

حجت الاسلام کرامتی ،وحدت میان مردم و مسئولان از هر طیف و دیدگاهی را از  بركات خون حاج قاسم دانست و گفت:تلاش آمریکایی ها در اختلاف افکنی میان دو ملت ایران و عراق  در اين ماجرا ناکام ماند.

خطیب نماز جمعه گلپایگان با اشاره به بركات واقعه کربلا در سبب سازي قیام های بزرگي كه  طومار بنی امیه را برچید گفت: این روح سلحشوری در ايران اسلامي و جبهه مقاومت سبب در هم شکسته شدن استکبار جهانی خواهد شد.

وی شهادت سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني را  نشانه ضعف آمریکا دانست و گفت: جمهوری اسلامی پس از ۷۰ سال به طور رسمی یک پایگاه بزرگ آمریکا را در منطقه منهدم کرد و آنها حتي موفق به عكس العمل نشدند.

 حجت الاسلام کرامتی مهم ترین ماموریت شهید سلیمانی را خارج کردن آمریکا از منطقه دانست و اميدواري كرد که به برکت خون شهید رخ خواهد داد و کار استکبار در منطقه غرب آسيا تمام خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار