خبرهای داغ:
فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

اعلام آمادگی رزمندگان تیپ انصارالحسین(ع) برای مشارکت در انتقام سخت از استکبار جهانی

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان از اعلام آمادگی تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان برای مشارکت در انتقام سخت از جنایتکاران و استکبار جهانی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۵۸۰۳
|
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

اعلام آمادگی رزمندگان تیپ انصارالحسین(ع) برای مشارکت در انتقام سخت از استکبار جهانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ ولی‌اله بهاریان در جمع کارکنان و رزمندگان این یگان با تبریک و تسلیت شهادت سردار بزرگ جهان اسلام، «حاج قاسم سلیمانی» اظهار داشت: معدود افرادی هستند که شخصیت بزرگ سردار را شناخته باشند و ما تا حدی که از این مجاهد بزرگ شناخت داریم او را انسان بزرگ معنوی و دارای شجاعت بی‌نظیر یافتیم.

وی افزود: فقدان این سردار رشید غصه‌ای بزرگ در دل ما ایجاد کرد اما دشمن می‌داند که به فرموده رهبر انقلاب این راه و مکتب این سردار بزرگ متوقف نخواهد نشد.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان با اعلام آمادگی رزمندگان این یگان برای مشارکت در انتقام سخت از جنایتکاران و استکبار جهانی تصریح کرد: خدمت مقام معظم رهبری، فرمانده سپاه و ملت ایران اعلام می‌داریم که مانند همیشه آماده هستیم با تمام توان در خون‌خواهی این سردار شهید مشارکت کرده و دشمنان اسلام و ایران را مجازات کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار