خبرهای داغ:
امام جمعه سمیرم:

شهادت سردار سلیمانی زنگ خطر نابودی اسرائیل را بیشتر از قبل به صدا در آورد

خطیب نماز جمعه سمیرم گفت: شهادت این فرمانده نیروهای مقاومت قطعا قدرتی دارد که زمان نابودی آمریکا، اسرائیل و عیادی آن ها را نزدیکتر خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۰۴۴۶۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از سمیرم، حجت الاسلام سیف الله دهقانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان سمیرم گفت: مردم امروز بصیرت بیشتری از خود نشان داده و می دهند و امت با بصیرت جبهه مقاومت با رهبری ایران اسلامی نمیگذارند تارخ مظلومیت امت علوی تکرار شود.

امام جمعه سمیرم با اشاره به بصیرت ملت در حمایت رهبر خود افزود: همانگونه که رهبر گفتند ما هرگز کشور را به سمت جنگ نمیبریم اما اگر دیگران بخواهند چیزی را تحمیل کنند ما با قدرت، تمام منافع آن‌ها را زیر نظر خواهیم داشت و ضربه را به آن‌ها وارد میکنیم.

خطیب نماز جمعه سمیرم با اشاره به پیش دستی دشمنان در برابر ایران اسلامی و سپاه پاسداران متذکر شد: تروریست ها بدانند به تعبیر مقام معظم رهبری انتقام سختی از آنها خواهیم گرفت.

وی اتحاد مضاعف جبهه های اسلام را ثمره خون شهدا به ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی دانست و گفت: قطعا در این پایگاه افرادی که دل خوش کرده بودند به مذاکره با شیطان صفتان روزگار با شهادت سردار که نقض صریح قوانین بین المللی است متوجه اشتباه خود شده اند.

حجت الاسلام دهقانی همچنین افزود: شهادت این فرمانده نیروهای مقاومت قطعاً قدرتی دارد که زمان نابودی آمریکا، اسرائیل و عیادی آن ها را نزدیکتر خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: این شهادت ها زنگ نابودی اسرائیل و صهیونیست را بیشتر از قبل به صدا در آورده و نابودی آنها نزدیک است.

وی با تشبیه سردار شهید قاسم سلیمانی به مالک اشتر ادامه داد: سردار سلیمانی سرباز ولایت بود که به شهادت رسید و ملت ایران ولی امرشان را تنها نخواهند گذاشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها