خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تأکید کرد:

ضرورت روشنگری و بصیرت‌افزایی مردم در مقابله با فتنه‌ها

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به فتنه 88 و با بیان اینکه حماسه ۹ دی نماد عزت، ولایت مداری و بصیرت مردم است، گفت: روشنگری و بصیرت افزایی مردم مهمترین کار است که از وقوع چنین جریاناتی جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۲۰۳۹۶۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

ضرورت روشنگری و بصیرت‌افزایی مردم در مقابله با فتنه‌هاسرهنگ امیدعلی الیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: حماسه ۹ دی نماد عزت، ولایتمداری و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول و آرمان‌های انقلاب ایستادگی کردند و روز تجدید پیمان مردم با آرمان‌های امام و انقلاب و رهبری است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن سوءاستفاده از اعتراضات و سوار شدن بر موج فتنه بود تا بتواند نظام را به چالش بکشد، گفت: اگر روز اول چهره خبیث فتنه‌گران به عموم معرفی می‌شد، نیت آنها برای عموم مردم روشن نمی‌شد و در واقع حرکت دسته‌های عزاداری بود که مردم به واقعیت ماجرا پی بردند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه حضرت امام(ره) فرمودند «انقلاب اسلامی سه پایه دارد قرآن،عترت و مردم» گفت: در حقیقت انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب تاریخ است که از اول پیروزی تا امروز مردم صحنه‌گردان اصلی این انقلاب هستند.

وی ادامه داد: روشنگری و بصیرت افزایی مردم مهمترین کار است که از وقوع چنین جریاناتی جلوگیری شود.

الیاسی با بیان اینکه در فتنه ۸۸، بسیج عرصه را برای خود فروختگان داخلی و خارجی تنگ کرد، افزود: بسیج که مولود مبارک انقلاب است ثابت کرده که در همه بحران‌ها و فتنه‌ها نیرویی است که با صبر و بصیرت نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

وی تصریح کرد: خروش میلیونی ملت در ۹ دی نقطه پایانی بر بحران فتنه ۸۸ بود و به طور قطع دشمن که در طول این ۴۰ سال ثابت کرده که در فهم واقعیات ایران دچار اشتباه محاسباتی بوده و هست در این حماسه فهمید که مردم بصیر ایران  تا پای جان حافظ انقلاب هستند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خاطرنشان کرد: دستاورد این حماسه برای دوستان اتحاد ملی وانسجام اسلامی است و برای دشمنان شکست تئوری‌های غربی در کپی برداری از انقلاب‌های مخملی برای انقلاب اسلامی بود و دشمن انقلاب به نقش مردم و مدیریت عالی رهبری در بحران‌ها بیش از پیش پی برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار